مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس در نشست قرارگاه جهاد تبیین:

جهاد امروز دشوارتر از هشت سال دفاع مقدس است

سردار کوشکی گفت: بر خلاف تصور عمومی، نبرد امروز با دشمنی که نرم نبرد می‌کند بسیار پیچیده تر و دشوارتر از هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۲۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵ - 27May 2022

جهاد امروز دشوارتر از هشت سال دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نخستین جلسه قرارگاه جهاد تبیین با محوریت دفاع مقدس که در واپسین ساعات دیشب پنجم خرداد ماه در شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه جهاد امروز دشوارتر از هشت سال دفاع مقدس است اظهار داشت: تا دیروز دشمن در برابر ما بود و امروز دشمن در نبرد  شناختی، فرهنگی و رسانه‌ای و اقتصادی تا درون منازل و دفاتر و مغز و ذهن‌ها  نفوذ کرده و باید با تبیین و روشنگری به موقع و با زبانی شیرین و هنری همانند آنچه در نماهنگ سلام فرمانده شنیدیم و دیدیم در این نبرد نیز پیروز شویم.

وی افزود: همه باید دست در دست هم، مکر دشمن را خنثی کرده و افق‌های بلند نظام جمهوری اسلامی را بتوانیم پیش ببریم و آینده‌ای روشن برای این مردم محقق کنیم.

سردار کوشکی افزود: با اینکه نبردهای امروز پیچیده و ترکیبی از جنگ رسانه‌‌ای، امنیتی و اقتصادی است و به ویژه سربازان دشمن در فضای مجازی و مدیا و عرصه دیجیتال و فرادیجیتال حضور فعال دارند اما ما هم همان سربازانی هستیم که خرمشهر را  توانستیم نگه داریم و یقینا در این آوردگاه نیز ما قهرمان میدانیم نیز به فرموده سردار گرانقدر حاج قاسم سلیمانی ما مرد میدان و ملت امام حسینیم.

سردار کوشکی گفت: کاری که در موزه‌های دفاع مقدس می‌شود، احداث یادمان‌ها، فضاسازی شهری مبتنی بر یاد و نام و خاطر شهدا و بیان مجاهدت‌های رزمندگان، استفاده از زبان هنری و فرهنگی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارایه محتوای خوب همه و همه در مسیر جهاد تبیین با کلیدواژه دفاع مقدس است.

وی در پایان گفت: همایشی که با عنوان نخستین همایش ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با سخنرانی سرلشکر ایزدی و با استقبال دانشجویان و اساتید برگزار شد نیز نمونه‌ای علمی از جهاد تبیین و علمی و عملی و عینی‌سازی آرمان شهدا و رزمندگان و انتقال فرهنگ آن به نسل جدید بود.

انتهای پیام/س

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار