فرماندار آبادان خبر داد:

تاکنون پیکر ۲۲ جانباخته از زیر آوار خارج شده است

عباسپور به تشریح آخرین وضعیت ساختمان متروپل پرداخت و گفت: تاکنون پیکر ۲۲ جانباخته حادثه ریزش ساختمان متروپل از زیر آوار خارج شده است.
کد خبر: ۵۲۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ - 27May 2022

تاکنون پیکر ۲۲ جانباخته از زیر آوار خارج شده استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «احسان عباسپور» معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان امروز در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت ساختمان متروپل پرداخت و اظهار داشت: تاکنون پیکر ۲۲ جانباخته حادثه ریزش ساختمان متروپل از زیر آوار خارج شده است.

وی افزود: عملیات امدادرسانی در حادثه متروپل از ساعات اولیه این حادثه بدون وقفه آغاز شد و چندین تیم امدادرسانی این عملیات را از شهرهای مختلف بر عهده دارند.

عباسپور گفت: تاکنون پیکر ۲۲ نفر از کسانی که زیر آوار جان خود را از دست داده اند توسط تیم های جست و جو پیدا شده و برای تشخیص هویت به دانشگاه علوم پزشکی آبادان انتقال یافتند.

فرماندار ویژه آبادان تعداد مصدومان این حادثه را تاکنون ۳۷ نفر عنوان کرد و یادآور شد: ۳۴ نفر از این مصدومان پس از درمان سرپایی از بیمارستان مرخص شدند و تنها سه نفر تحت مداوا هستند.

وی بیان کرد: عملیات آواربرداری تا بیرون آوردن آخرین جانباخته ادامه خواهد داشت و نیروهای امدادی همچنان مشغول آوار برداری هستند.

عباسپور گفت: تمامی گروه‌های امدادرسانی با تلاش زیاد در حال امداد و آواربرداری هستند و این اقدام با حساسیت ویژه دنبال می‌شود اما احتمال ریزش باقی مانده سازه، دغدغه اصلی گروه‌های امدادی است و به این دلیل عملیات جست و جو با احتیاط انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها