نماینده ولی فقیه در گیلان:

اجرای سرود «سلام فرمانده» جهاد است

حجت‌الاسلام حجت الاسلام والمسلیم «رسول فلاحتی» با قدردانی از بنیانگذاران، برگزارکنندگان و مجریان سرود «سلام فرمانده»، گفت: اجرای سرود «سلام فرمانده» جهاد است و نوجوانان و جوانان این سرود را عاشقانه و با اشک و سوز در مناطق مختلف کشور مانند میدان شهدای ذهاب رشت و ورزشگاه آزادی برگزار کردند.
کد خبر: ۵۲۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲ - 27May 2022

اجرای سرود «سلام فرمانده» جهاد است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلیمن «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان و تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: امام صادق (ع) می‌فرمایند: اگر کسی در زندگی به دیگران ظلم کند خدا بلایی در جان، مال و فرزندان او می‌اندازد و در این راستا ائمه (ع) ذره‌ای ظلم به کسی روا نداشتند و حتی از حق شخصی خود گذشتند.

نماینده ولی فقیه در گیلان شنبه هفته آینده را مصادف با روز قانون و آغاز هفته مجلس عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطالب سودمند بسیاری فرمودند که یکی از آن موارد، آسیب ورود نمایندگان در امور اجرایی است.

وی با بیان اینکه تقنین قوانین برای کشور و نظارت بر حسن اجرای قوه مجریه از وظایف قانونی، شرعی و عرفی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید در اختصاص اعتبارات و اجرای طرح‌ها نظارت داشته باشند، اما هشدار می‌دهم نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها نباید دخالت کنند.

حجت‌الاسلام فلاحتی، نقش نمایندگان مجلس شورای اسلامی را مانند مردم تصمیم ساز خواند و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنید جوانان دست پاک و چشم پاک در تصدی‌ها وارد شوند و اگر مدیری فاسد بود به مسئولان با دلیل اعلام کنند و این مطالبه مردم نیز هست.

وی، چهارشنبه هفته آینده را مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) دانست و تاکید کرد: وجود مبارک امام رضا (ع) و خواهر گرامی ایشان کشور ما را نورانی کرده است.

امام جمعه رشت با قدردانی از بنیانگذاران، برگزارکنندگان و مجریان سرود «سلام فرمانده»، متذکر شد: اجرای سرود «سلام فرمانده» جهاد است و نوجوانان و جوانان این سرود را عاشقانه و با اشک و سوز در مناطق مختلف کشور مانند میدان شهدای ذهاب رشت و ورزشگاه آزادی برگزار کردند.

وی با اشاره به وضعیت تولید نامطلوب گندم در دنیا، تصریح کرد: ملت در استفاده بهینه از گندم دولت و مسئولان را یاری دهند تا آرد سالم و مناسب به دست مردم برسد.

حجت‌الاسلام فلاحتی پیرامون حقوق در راستای سبک زندگی اسلامی، خاطرنشان کرد: ما مسلمانان معتقدیم بهترین روش زندگی و تربیت را قرآن و سنت پیامبر (ص) دارد و برای بشریت راه گشا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار