امام جمعه دزفول:

سرود «سلام فرمانده» هزینه‌های دشمن را نقش برآب کرد

قاضی دزفولی سرود سلام فرمانده را یک‌ کار اصیل فرهنگی دانست و گفت: همین سرود تمام هزینه‌های هنگفت دشمن را نقش بر آب کرد.
کد خبر: ۵۲۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ - 27May 2022

سرود «سلام فرمانده» هزینه‌های دشمن را نقش برآب کردبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «سیدمحمدعلی قاضی دزفولی» در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلای امام علی(ع) این شهر با اشاره به اقدامات تحریک آمیز صهیونیست ها در حمله به زینبیه دمشق و شهادت یکی از مدافعان حرم در تهران اظهار داشت: این اقدامات رژیم موقت صهیونیستی از روی انفعال است و از نظر نظامی ارزش چندانی ندارند.

وی هدف اسراییل از این اقدامات را ایجاد جنگ روانی و ترس در جبهه مقاومت دانست و افزود: اسراییل تمرکز خود را از دست داده و نسبت به انتقام قوی ایران آگاه است ولی نمی‌داند این انتقام سخت چه زمانی انجام می‌شود.

امام جمعه دزفول سرود سلام فرمانده را یک‌ کار اصیل فرهنگی دانست و گفت: همین سرود تمام هزینه‌های هنگفت دشمن را نقش بر آب کرد.

قاضی دزفولی یادآور شد: جمعیت عظیم ۱۰۰ هزار نفری با شور و شوق در ورزشگاه آزادی جمع شدند و اعلام شد به دلیل تکمیل ظرفیت دیگر کسی مراجعه نکند.

خطیب جمعه دزفول بیان کرد: دامنه این سرود و رویش انقلابی در سایر کشورها نظیر هند نیز افزایش یافته است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب بیان داشت: کارخانه‌های زیادی در سال‌های اخیر به دلیل کمبود مواد اولیه و تکنولوژی وارداتی تعطیل و کارکنان آنها بیکار شدند.

قاضی دزفولی افزود: شرکت‌های دانش بنیان اقدام به تولید مواد اولیه و تکنولوژی می‌کنند و باعث ایجاد اشتغال می‌شوند. اشتغال آفرین و دانش ینیان بودن تولید همسوی یکدیگر هستند و منافاتی با هم ندارند.

امام جمعه دزفول با تسلیت درگذشت تعدادی از شهروندان آبادان در جریان ریزش ساختمان متروپل گفت: رهبر معظم انقلاب برای این حادثه و درگذشت تعدادی از شهروندان پیام تسلیت دادند و نماینده ولی فقیه نیز پنجشنبه را در خوزستان عزای عمومی اعلام کردند.

وی متذکر شد: امید است از این حوادث تلخ درس عبرت بگیریم تا کم کاری ها  باعث بروز حوادث مشابه در دیگر نقاط کشور نشود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با قدردانی از متولیان برگزاری ویژه برنامه‌های چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول و پوشش تصویری صداو سیما اظهار داشت: موسسه فرهنگی ثارالله نیز تمام امکانات و حسینیه را در اختیار برنامه‌های چهارم خرداد قرار داد که جای قدردانی دارد. 

امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم نامگذاری خیابان ها به نام شهدا گفت: باید تصویر و نام شهدا همواره جلوی چشم شهروندان باشد. این نامگذاری در تقابل با هجوم فرهنگی دشمن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها