امام جمعه ایلام:

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد حادثه متروپل مورد توجه قرار گیرد

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» گفت: تخریب این برج مصیبت سخت و در عین حال پندآموزی بود و باید نکات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص بررسی این حادثه تلخ، مورد توجه قرار گیرد و علت این حادثه واکاوی شود.
کد خبر: ۵۲۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷ - 27May 2022

بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد حادثه متروپل مورد توجه قرارگیردبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین «اله‌نور کریمی‌تبار» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه ایلام ضمن تسلیت به‌مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) به ساخت و سازهای بدون مجوز در استان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: ساخت و سازهای نامناسب در استان ایلام انجام می شود و گزارش‌های ناخوشایندی در این زمینه به گوش می رسد که به مسوولان مربوطه، شهرداران، اعضای کمیسیون ماده پنج و شورای شهر تذکر داده شد.

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» تاکید کرد: برخی به خاطر منافع شخصی خود در کوچه‌های بن‌بست و جاهای باریک و جاهایی که امکان امدادرسانی ندارد مجوز ساخت و ساز می دهند و دلال هایی هستند که در این ساخت و سازها بهترین سود را به جیب می‌زنند و کمترین بودجه به حساب شهرداری واریز می کنند که باید بررسی شود.

امام جمعه ایلام اظهار داشت: ساخت و سازهایی که امکان امدادرسانی آنها وجود ندارد چنانچه دچار حریق یا حادثه شوند باید در آتش بسوزنند و زیر آوار بمانند.

وی یادآور شد: چنانچه جمهوری اسلامی می‌خواهد این نابسامانی‌ها سامان پیدا کند باید این حادثه و حادثه های مشابه را به دقت بررسی کند و عوامل تاثیر گذار را به صورت قانونی محاکمه و مجازات کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به فشار اقتصادی کنونی، گفت: وظیفه مسوولان و کارگزاران برنامه ریزی منسجم و کافی شبانه روزی است و باید بصورت جهادی برای کنترل بازار تلاش کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: از سیره های آموزنده امام صادق(ع) سیره معیشتی ایشان است و در این شرایط اقتصادی می تواند برای ما الگو بوده و آموزندگی داشته باشد و کسانی که زمام امور کشور را دست دارند به آن توجه کنند.

وی تاکید کرد: کشور ما این ظرفیت را دارد که زندگی مردم بهبود پیدا کند اما مشکل ما در بخش مدیریت و جایی است که برخی از زالو صفتان خون مردم را در شیشه می کنند و باید جلوی آنها گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار