امام جمعه صالح‌آباد:

رسانه‌های معاند درصدد از بین بردن امنیت روانی جامعه هستند

حجت‌الاسلام «افتخاری» گفت: گرانی‌های اخیر بهانه‌ای به دست رسانه‌های معاند با نظام داده است و مشکلات را بسیار درشت‌تر از آنچه که هست جلوه می‌دهند و باعث برهم زدن امنیت روانی مردم می‌شوند.
کد خبر: ۵۲۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵ - 27May 2022

رسانه‌های معاند درصدد از بین بردن امنیت روانی جامعه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حجت‌الاسلام «حمید افتخاری» امام جمعه صالح‌آباد در نماز جمعه این هفته این شهر، ضمن بیان حدیث گوهرباری از امام صادق (ع) اظهار داشت: هرکس تقوای الهی را رعایت کند، خداوند هم امورات وی را آن‌گونه که دوست دارد و به صلاح اوست مقدّر می‌کند

وی با اشاره به دیدار نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب به نکات مهم این دیدار اشاره کرد و افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند، انقلابی ماندن مهم‌تر از انقلابی بودن است، به صورتی که خیلی‌ها اول کار اصطلاحاً سوپر انقلابی هستند ولی رفته‌رفته در عملکرد آن‌ها خلل وارد می‌شود و از راه خود برمی‌گردند.

حجت‌الاسلام افتخاری با تسلیت به مردم داغدار آبادان در حادثه ریزش ساختمان متروپل و تأکید رهبر معظم انقلاب در پیگیری و برخورد قاطع با مقصرین حادثه گفت: این برخورد باید به نحوی باشد که دیگر حادثه مشابه این موارد رخ ندهد و باید جلوی اینگونه اتفاقات با نظارت دقیق گرفته شود.

وی ادامه داد: متأسفانه رسانه‌های معاند هم از این وقایع سوءاستفاده می‌کنند و طوری آن را پوشش می‌دهند که کشتارهایی مانند قتل‌عام ۲۰ نفره در یکی از ایالات آن کشور غربی کمرنگ در اخبار آن‌ها دیده می‌شود.

خطیب جمعه صالح‌آباد تصریح کرد: گرانی و تورم اعصاب جامعه را به هم می‌ریزد و گلایه‌هایی که در چند سال اخیر در کشور به خاطر گرانی و تورم داشته‌ایم، متأسفانه بهانه‌ای به دست رسانه‌های معاند با نظام داده است و مشکلات را بسیار درشت‌تر ازآنچه است جلوه می‌دهند و باعث برهم زدن امنیت روانی مردم می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: البته ما نمی‌گوییم گرانی نیست، بلکه با مدیریت صحیح می‌توان جلوی تورم‌های پی‌درپی بازار را گرفت و از هرگونه نارضایتی جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار