معاون اشتغال کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

خودکفایی حدود ۶۰ هزار مددجوی کمیته امداد در سال گذشته

فیروزآبادی گفت: سال گذشته حدود ۶۰ هزار مددجوی این نهاد با اجرای طرح‌های اشتغال به خودکفایی رسیدند.
کد خبر: ۵۲۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۷ - 28May 2022

خودکفایی حدود ۶۰ هزار مددجوی کمیته امداد در سال گذشتهمرتضی فیروزآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) ​در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس اظهار داشت: براساس مصوبه شورای عالی اشتغال، برای امسال متعهد به ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و دیگر اقشار نیازمند هستیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ادامه داد: ۲۵ هزار میلیارد تومان برای تحقق این برنامه در سطح ملی از طرف مجلس شورای اسلامی اختصاص خواهد یافت.

وی درباره فرصت‌های شغلی پیش‌بینی شده برای استان خوزستان خاطرنشان کرد: به دلیل نیازی که این استان در مقایسه با سال گذشته مشاغل ایجاد شده دو برابر شده است.

فیروزآبادی با بیان اینکه یک هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار به همین منظور پیش‌بینی شده است، ادامه داد: امسال نیز همانند سال گذشته تلاش خواهد شد تا برنامه‌های اشتغال در خوزستان محقق شوند.

فیروزآبادی در ادامه رویکرد کمیته امداد را تحقق کیفی برنامه‌های اشتغال در کنار تحقق کمی عنوان و اضافه کرد: مهارت‌آموزی، توجه به زنجیره‌های ارزش و اتصال مشاغل خرد به مشاغل بزرگ را در اولویت کاری خود قرار دادیم تا از این طریق شاهد راه‌اندازی و توسعه مشاغل پردرآمد برای اقشار ضعیف جامعه باشیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در خصوص تحقق برنامه‌های خودکفایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گفت: سال گذشته حدود ۶۰ هزار مددجوی خودکفا داشتیم که سال جاری با اجرای برنامه‌های در دست اجرا امید است که شاهد افزایش تعداد افراد خودکفا خواهیم بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها