معاون ایمنی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء مطرح کرد؛

تشریح اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حادثه متروپل آبادان

معظمی گفت: با کار شبانه روزی جهادی و دلسوزانه همکاران و مردم به ساعات پایانی انجام عملیات آواربرداری رسیدیم تا بتوانیم به پیکر مطهر جانباختگان حادثه دست پیدا کنیم و برای خانواده‌های محترم داغدار و عزادار آبادان یک تسلی خاطر ایجاد شود.
کد خبر: ۵۲۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ - 28May 2022

تشریح اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حادثه متروپل آبادان

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «عباس معظمی» معاون ایمنی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در گفت‌وگویی اظهار داشت: پس از وقوع حادثه ریزش ساختمان متروپل بلافاصله گروهی ۱۲ نفره متشکل از بهترین اساتید مهندسی ساختمان و سازه، مهندسی انفجارات تشکیل و سریعا به شهر آبادان اعزام شدند.

وی افزود: در ابتدا با برپایی یک کارگاه از موسسات پایدار سازان تنکو و اروندان تجهیزات، خودرو‌های سنگین و سبک، لیفتراک، لودر، کامیون، نیرو‌های متخصص منتقل شدند.

معاون ایمنی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: سپس جلسات متعدد کارشناسی با سایر ارگان‌ها مانند انجمن مهندسین آبادان، شهرداری، ستاد بحران و استانداری در حضور وزیر کشور برگزار شد.

معظمی ادامه داد: در نهایت با بررسی جوانب کار، مهندسین و متخصصین حوزه مهندسی انفجارات به این نتیجه رسیدند که انفجار درجا با توجه به شرایط ساختمان و حضور مردم محلی در منطقه امکان پذیر نیست.

وی افزود: در نتیجه با انجام تقسیم کار، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با همکاری قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه با سردار شاهوار پور فرماندهی سپاه خوزستان و سردار خادم الشهدا، تخریب ساختمان‌هایی که در مسیر آواربرداری بودند؛ انجام شد.

معاون ایمنی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء عنوان کرد: با کار شبانه روزی جهادی و دلسوزانه همکاران و مردم به ساعات پایانی انجام عملیات آواربرداری رسیدیم تا بتوانیم به پیکر مطهر جانباختگان حادثه دست پیدا کنیم و برای خانواده‌های محترم داغدار و عزادار آبادان یک تسلی خاطر ایجاد شود.

منبع: بسیج

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار