کشف ۷ هزار میلیارد تومان کالا‌ی استراتژیک از سوی وزارت اطلاعات

سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات موفق به کشف ۸۰۰ هزار تن از کالا‌های استراتژیک از جمله نهاده‌های دامی به ارزش بیش از هفت هزار میلیارد تومان شدند.
کد خبر: ۵۲۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲ - 28May 2022

کشف ۷ هزار میلیارد تومان کالا‌ی استراتژیک توسط وزارت اطلاعاتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، همزمان با اجرای طرح «مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها» و ضرورت مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه کالا‌های اساسی و استراتژیک کشور برای برقراری آرامش در فضای اقتصادی، سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات موفق به کشف ۸۰۰ هزار تن از این دست کالا‌ها از جمله نهاده‌های دامی به ارزش بیش از هفت هزار میلیارد تومان در تعدادی از استان‌های کشور شدند.

در راستای برخورد با این تخلفات، ۷۵ نفر تاکنون دستگیر و تحویل قوه قضائیه شده‌اند. تعدادی از افراد دستگیر شده با جعل اسناد دولتی و در پوشش وارد کردن کالا‌های اساسی، اقدام به وارد کردن بیش از ۳۶۵ تن غذای سگ و... با ارز ترجیحی کرده بودند.

همچنین در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر قاچاق روغن خوراکی تزریق شده به بازار برای مصرف مردم در سه استان شرقی به کشور‌های همسایه، اقدامات کنترلی انجام و مشخص شد بیش از ۶۰ درصد روغن این استان‌ها توسط شبکه سازمان‌یافته قاچاق به خارج کشور انتقال می‌یابد؛ لذا پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای این شبکه شناسایی شده و ۶۵ نفر از اعضای آن با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار