رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

سازمان قضایی برای صیانت از نیروهای مسلح تشکیل شده است

«پورخاقان» گفت: سازمان قضایی برای حفظ و حراست و صیانت از نیروهای مسلح تشکیل شده و این نیروها نیز محبوبیت مردمی دارند و نمود مردمی بودن آنها در کمک‌های مومنانه و دیگر صحنه‌ها دیده شده است.
کد خبر: ۵۲۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ - 28May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح  امروز در مراسم تکریم و معارفه روسای سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس اظهار داشت: شایستگی نیروهای مسلح به گونه‌ای به همه ثابت شده است. حضور در سومین حرم اهل بیت (ع) و همچنین همجواری با 15 هزار شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سعادتی است که نصیب شما شهروندان شیرازی شده است.

وی با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در ترور شهید صیاد خدایی نیز گفت: ترور کردن هنر نیست و اجیر کردن یک تروریست برای کشتن یک انسان بی دفاع امتیاز خاصی محسوب نمی‌شود و به زودی پاسخ همین جنایت را خواهیم داد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح همچنین با اشاره به ایام سوگواری شهادت امام صادق (ع) گفت: امام صادق (ع) سروری و سیادت را در بندگی خدا و شروط اصلی بندگی خدا را نیز کظم غیظ، گذشتن از خطای گنهگار و مواسات دانست که سبب می‌شود مشمول رافت الهی شویم و از عصبانیت که ریشه اغلب قتل‌ها است دوری کنیم و در صورتی که در موضع گذشت هستیم اگر فرد قبول اشتباه کرد ترجیحا گذشت و سازش کنیم.

این مقام قضایی افزود: نیروهای مسلح ما تحت ولایت خدا و تحت امر ولی فقیه هستند و اقتدار و احترامشان باید حفظ شود زیرا امروز بر خلاف گذشته صنعت نظامی و نظام اداری نیروهای مسلح ما بومی است و مثل گذشته نیست که کوچکترین تعمیر در صنایع دفاعی باید توسط مستشاران خارجی انجام می‌شد.

وی افزود: اما امروز به نقطه‌ای رسیدیم که هر روز جلوه ای از اقتدار قوای مسلح ما رونمایی می‌شد و در منطقه نیز حرف اول را می‌زنیم و الهام بخش جبهه مقاومت هستیم.

پورخاقان افزود: سازمان قضایی برای حفظ و حراست و صیانت از نیروهای مسلح تشکیل شده و این نیروها نیز محبوبیت مردمی دارند و نمود مردمی بودن آنها در کمک‌های مومنانه و دیگر صحنه‌ها دیده شده است.

انتهای پیام/س

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار