فرمانده سپاه نهاوند:

۱۶۰ نهاوندی به مرقد مطهر امام (ره) اعزام می‌شوند

«مختاری» گفت: امسال ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از استان همدان و ۱۶۰ نفر از شهرستان نهاوند برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۵۲۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ - 28May 2022

۱۶۰ نهاوندی به مرقد مطهر ارتحال امام خمینی (ره) اعزام می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، ستاد گرامیداشت مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با حضور امام جمعه و سایر اعضا در فرمانداری شهرستان نهاوند برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «علی مختاری» فرمانده سپاه شهرستان نهاوند در این جلسه اظهار داشت: در چند سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی فردی از استان همدان جهت شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) به تهران اعزام نشده بود.

 وی افزود:  امسال ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از استان همدان و ۱۶۰ نفر از شهرستان نهاوند برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اعزام می شوند.

مختاری با بیان اینکه وظیفه اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی (ره) با سپاه است، گفت: زائزان نهاوندی در شب ارتحال امام خمینی (ره) به تهران اعزام خواهند شد و چون قبلا سابقه اعزام ۲ هزار نفر را داشتیم در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت و با همکاری سایر دستگاهها اعزام زائرین انجام می‌شود.

وی متذکر شد: به دلیل شرایط کرونایی، شرط اعزام زائرین تزریق واکسن و همراه داشتن کارت واکسن است.

فرمانده سپاه نهاوند خاطرنشان کرد: عاشقان زیادی درخواست حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را دارند، ولی طبق سهمیه اعزام می کنیم و مشکلی در این خصوص نداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار