جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد؛

بصیرت معنوی و سیاسی در بین آحاد مختلف جامعه گسترش یابد

حجت‌الاسلام «محمدی شاهرودی» با بیان اینکه باید بصیرت معنوی و سیاسی در بین آحاد مختلف جامعه گسترش یابد، گفت: شبکه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج ساختارش تعریف شده است؛ به طوری که در همه حوزه‌های مقاومت رابط‌های معنوی و سیاسی داشته و به دنبال گسترش این امر در کشور هستیم.
کد خبر: ۵۲۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸ - 28May 2022

بصیرت معنوی و سیاسی در بین آحاد مختلف جامعه گسترش یابد

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «محمود محمدی شاهرودی» جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امروز در دیدار با آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان در مصلی امام خمینی (ره) رشت با بیان اینکه علمای جامعه جزء افراد فرهیخته جامعه محسوب می‌شوند، اظهار داشت: استان‌ها به ویژه بسیجیان باید از علما و فرهیختگان جامعه نهایت بهره را ببرند؛ زیرا رهنمود‌های این قشر از جامعه بسیار مثمر ثمر است.

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مهم‌ترین ماموریت‌های سازمان بسیج در کشور، تصریح کرد: مهم‌ترین ماموریت بسیج در کشور جلسات صالحین، بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به سند اعتلای ۱۰ ساله سازمان بسیج، افزود: سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج مبنای برنامه‌های ۱۰ ساله دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین قرار گرفته و تمامی اقدامات بر این اساس است.

محمدی شاهرودی با اشاره به برنامه‌های دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج بر اساس برنامه اعتلای ۱۰ ساله سازمان بسیج خاطرنشان کرد: بر اساس این سند، دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج برنامه‌هایی از جمله گفتمان سازی، تبیین سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج، تمدن‌سازی نوین اسلامی، نقش هدایتی نسبت به بسیجیان، تقویت معنویت، صیانت از بسیج و جلوگیری از نفوذ فرهنگی به بسیج را در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه باید بصیرت معنوی و سیاسی در بین آحاد مختلف جامعه گسترش یابد، تاکید کرد: شبکه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج ساختارش تعریف شده است به طوری که در همه حوزه‌های مقاومت رابط‌های معنوی و سیاسی داشته و به دنبال گسترش این امر در کشور هستیم.

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین متذکر شد: ۷۰ هزار نیروی بسیجی اعم از روحانی و غیر روحانی در شبکه‌های مختلف بسیج از جمله صالحین فعالیت دارند که در سند ۱۰ ساله این افراد به ۳۰۰ هزار خواهد رسید.

وی آسیب‌های جامعه در حوزه فضای مجازی را بسیار زیاد دانست و افزود: آسیب‌ها در فضای مجازی بسیار زیاد است؛ لذا در گردان فضا‌های مجازی روحانیون در حال فعالیت هستند تا با رشد معنویت به انجام این امر کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار