مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

برگزاری اجلاسیه ایثارگران تعاون در استان مرکزی

سرهنگ کریمی گفت: اجلاسیه ایثارگران تعاون استان مرکزی دوازدهم خرداد با حضور سردار باقرزاده و خاطره‌گویی رزمندگان تعاون استان برگزار می شود و این اجلاسیه آغازی بر تبیین نقش مهم تعاون در دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۲۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲ - 28May 2022

برگزاری اجلاسیه ایثارگران تعاون در دفاع مقدس در استان مرکزی/ مسابقات تیراندازی گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار شهید مجیدی برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز (شنبه) در نشست ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به اعلام آمادگی رزمندگان تعاون استان مرکزی برای تبیین نقش تعاون در دفاع مقدس و شروع فعالیت های تبلیغی، ترویجی و تبیینی در این راستا، برگزاری اجلاسیه ایثارگران تعاون در دوران دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفت.

 
وی افزود: کارگروه تعاون در ذیل ستاد کنگره از سال های گذشته فعالیت می کند که در این راستا کمیته های تعاون شهرستانی تشکیل می شود.
 
مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد:  یکی از موضوعات مهم در دانشنامه دفاع مقدس تبیین نقش تعاون است و در این راستا تهیه کتاب تخصصی نقش تعاون در دستور کار قرار گرفته است.
 
کریمی با اشاره به عروج آسمانی حاج «عباس آقایی» از رزمندگان ارزشمند دوران دفاع مقدس گفت: زنده‌یاد سرهنگ پاسدار عباس آقایی که به تازگی مرحوم شدند از رزمندگان تعاون بودند و اهتمام ویژه ای به تبیین حماسه های دفاع مقدس و خصوصا نقش تعاون داشتند و لازم است در این اجلاسیه یاد و خاط  این رزمنده ولایی گرامی داشته شود.
 
وی افزود: اجلاسیه ایثارگران تعاون استان مرکزی دوازدهم خردادماه سالجاری با حضور سردار «باقرزاده» که از رزمندگان تعاون بودند و خاطره‌گویی رزمندگان تعاون استان برگزار می شود و این اجلاسیه آغازی بر تبیین نقش مهم تعاون در دفاع مقدس است.
 
مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: کلیه فعالیت‌های سال جاری در حوزه ایثار و شهادت با محوریت تحقق جهاد تبیین و با شعار راهبردی ما مقاوم هستیم برگزار می شود و خوشبختانه عملکرد استان در گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس مطلوب است.
 
وی تأکید کرد: مصوبات ستاد گرامیداشت که در ذیل ستاد کنگره شهدای استان است برای کلیه دستگاه های استانی لازم‌الاجراست و کلیه دستگاه ها در این ستاد مسئولیت دارند.
 
کریمی اضافه کرد: یکی دیگر از مهمترین برنامه ها در مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت با جدیت در دستور کار قرار گرفته برگزاری مسابقات ورزشی است که به مناسبت سوم خرداد و اولین سالگرد گرامیداشت سردار شهید سعید مجیدی» مسابقات تیراندازی برگزار خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: مسابقات تیراندازی گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار شهید مدافع حرم «سعید مجیدی» طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۰ و ۱۱ خرداد در مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک برگزار می شود.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار