رونمایی از 3 عنوان کتاب دفاع مقدس در ارومیه

به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر از 3 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در ارومیه رونمایی شد.
کد خبر: ۵۲۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸ - 28May 2022

رونمایی از 3 عنوان کتاب دفاع مقدس در ارومیه

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر آیین رونمایی از سه عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس امروز با حضور جمعی از مسئولین و خانواده معظم شهدا در ارومیه برگزار شد.

«نیره الهامی» مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در این مراسم فتح خرمشهر را نمایانگر ایثار و افتخارآفرینی شهدای گرانسنگ انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و اظهار داشت: اگر در سوم خرداد سال 61 توانستیم با رهبری امام راحل و استقامت و پایداری ملت ایران بر دشمنان پیروز شویم امروز نیز می توانیم با رهبری و تبعیت از ولایت فقیه با وحدت و انسجام خرمشهرهای دیگر را فتح کنیم.

وی رمز پیروزی و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ادامه راه شهدا دانست و تصریح کرد: امروز وظیفه همه مردم،  مسئولان و بخصوص قشر هنرمند و نویسنده جامعه حفظ اهداف و آرمان های شهدا و انتقال آن به نسل های آینده کشور است.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر حفظ ارزش های خلق شده در دوران دفاع مقدس، مهمترین راه پیشگیری از انجماد تاریخی در این حوزه را چاپ کتاب عنوان کرد.

در ادامه این آیین از کتاب های «بعد از تو باران بند نیامد» اثر«زهرا کریم زادگان»، «لباس سبز شهادت» اثر «سمیرا ساعدی» و «عشق بر مدار صفر» اثر «سلبی ناز رستمی» رونمایی و توسط منتقدان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها