نماینده ولی‌فقیه در فارس:

مبارزه حق و باطل پایانی ندارد

آیت‌الله «دژکام» گفت: عده‌ای معتقدند در برابر دشمن کمی کوتاه بیاییم تا دشمنی‌اش پایان یابد اما مبارزه حق و باطل مخصوص امروز و دیروز نبوده و تمام شدنی نیز نیست و با هرعقب‌نشینی ما دشمن گستاخ‌تر می‌شود.
کد خبر: ۵۲۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴ - 28May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی‌فقیه در فارس امروز هفتم در مراسم یادواره شهدای روحانیت شهر اقلید که همزمان با ایام سوگواری امام صادق (ع) برگزار شد اظهار داشت: مبارزه حق و باطل مخصوص امروز و دیروز نبوده و تمام شدنی نیز نیست و با هرعقب‌نشینی ما دشمن گستاخ‌تر می‌شود.

 امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: در همین موضوع برجام عده‌ای می‌گویند منافع دشمن را در نظر بگیریم و مطابق میل آنها امضا کنیم تا کوتاه بیایند و وضعیت کشور درست شود در حالی که اینگونه نیست و سرنوشت کشورهای همسایه و منطقه را بخوانید تا بدانید آنها که با دشمن از سر ضعف راه آمدند و سازش کردند نابودی خود را امضا کردند.

دژکام افزود: روحانیت امروز باید بدهکار امام صادق (ع) باشد که به برکت امام صادق علمای دین در خدمت امت اسلامی قرار گرفتند و  این امام بانی پرورش علمای دینی و روحانیونی شد و امروز همین روحانیت با لطف الهی دارای جایگاه و شرف والایی است.

 آیت الله «دژکام» بیان کرد: دشمن امروز با دو ابزار رسانه و شبیخون فرهنگی دیانت و فرهنگ نسل‌های آینده را آماج حمله قرار داده و روحانیت باید به عنوان سنگردار دیانت مردم، مرد میدان شود و در این نبرد نابرابر در میادین فرهنگی و اجتماعی در برابر دشمن بایستد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در پایان گفت: مردم انقلابی و خوب ما باید با بصیرت تمام نسبت به شرایط خاص امروز جامعه آگاه بوده و آن را درک کنند و حمایت از حرکت فرهنگی را به رهبری روحانیت ادامه دهند و پیرو مکتب شهدا بوده و راه شهدایی را ادامه بدهند که پای آرمان و دیانت خود ایستادند و جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

انتهای پیام/ س

نظر شما
پربیننده ها