مسئول سیاسی سپاه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا:

جهاد تبیین راهکار مقابله با هرگونه جنگ ترکیبی دشمن است

امیری نژادگفت: ملت ایران امروز نه به اتکای قدرت نظامی بلکه به دلیل پرچمداری دفاع از مظلوم و پرچمداری اسلام ناب محمدی (ص) و دینداری در جهان مبارزه بی‌وقفه با امپریالیسم جهانی قدرتمند است.
کد خبر: ۵۲۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰ - 28May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «مرتضی امیری نژاد»، مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، امروز در همایش جهاد تبیین و گرامیداشت سوم خرداد، به پیروزی رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس اشاره کرد و اظهار داشت: سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، در حقیقت یکی از نقاط حساس و مهم تاریخ انقلاب در دفاع مقدس بود و پیروزی رزمندگان در عملیات بیت المقدس، قدرت جمهوری اسلامی ایران را در حوزه میدان به دنیا نشان داد و رزمندگان با ایمان راسخ و شجاعت وصف نشدنی نگذاشتن یک وجب از خاک میهن اسلامی از ایران اسلامی جدا شود.   

وی در ادامه افزود: بیرون راندن نیروهای متجاوز به پشت مرزهای بین المللی، نشان دادن برتری قدرت سیاسی، نظامی و اجتماعی ایران به عراق و حامیان عراق و آزادسازی خرمشهر از اشغال متجاوزین از اهداف عمده و استراتژیک عملیات بیت المقدس بود. فتح خرمشهر، معادلات نظامی در سطح جهان را تغییر داد و دنیا به این موضوع اعتراف کرد که طرف پیروز این جنگ نابرابر، رژیم بعث عراق نیست و ایران اسلامی است.  

امیری نژاد، جهاد تبیین را راهکار مقابله با هرگونه جنگ ترکیبی دشمن دانست و گفت: ملت ایران امروز نه به اتکای قدرت نظامی بی نظیرش در زمین، هوا، دریا و فضا، بلکه به دلیل پرچمداری دفاع از مظلوم و پرچمداری اسلام ناب محمدی(ص) و دینداری در جهان مبارزه بی وقفه و بی امان با امپریالیسم جهانی قدرتمند است. ما باید در مقابل با تهدایدات پیش رو و آینده دشمن که در قالب جنگ ترکیبی است، آمادگی لازم داشته باشیم و بهترین راهکار مقابله با هرگونه جنگ ترکیبی دشمن، جهاد تبیین و بیان واقعیت های روزگار است. 

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا ، در پایان سخنان خود، به معایب ارز ترجیحی 4200 و مردمی و عادلانه سازی یارانه ها توسط دولت اشاره کرد و گفت: پرداخت یارانه قشر مستضعف به قشر مرفه، ایجاد بستر رانت و فساد، تمایل به قاچاق و واردات به جای تولید، کسری بودجه و افزایش تورم، تحریم پذیر بودن واردات و افزایش قیمت کالاهای اساسی با وجود تخصیص ارز ترجیحی از جمله معایب ارز ترجیحی 4200 بود. ارز ترجیحی یک اجرای غلط نیست و یک سیاست غلط است و چون سیاست غلط است، باید این سیاست غلط اصلاح شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها