فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

شهید «قدبیگی» از مردان میدان علم و دانش و جهاد علمی بود

سردار کریمی گفت: دشمنان کوردل بدانند راهی را که شهید «احسان قدبیگی» و شهدای عرصه جهاد علمی آغاز کرده‌اند، هرگز متوقف نخواهد شد.
کد خبر: ۵۲۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷ - 28May 2022

شهیداحسان قدبیگی از مردان میدان علم و دانش و جهاد علمی بود / راهی را که شهید «احسان قدبیگی» و شهدای عرصه جهاد علمی آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در دیدار با خانواده شهید اقتدار و صنعت دفاعی شهید  «احسان قدبیگی» اظهار داشت: الگوی تکیه بر توان داخلی، بهره‌گیری از هدایت‌های امامین انقلاب اسلامی و اعتماد به جوانان و نخبگان داخلی بزرگترین پیشرفت‌ها را رقم زده و خودکفایی در عرصه‌های دفاعی نتیجه تفکر جهادی و انقلابی است.

وی افزود: جوانان ایران اسلامی مخلصانه برای پیشرفت کشور پای کار آمدند و امروز با تبیین حماسه ها و الگوهای برتر باید جوانان را به این نقطه برسانیم که نگاه انقلابی و نسخه داخلی ضامن حل مشکلات کشور است.
 
سردار کریمی بیان کرد: دشمنان از اقتدار روز افزون نظام اسلامی و نقش آفرینی جوانان در عرصه های مختلف و میدان های مبارزه عصبانی هستند و امروز به برکت همین اقتدار دشمنان توانایی حرکت و عرض اندام ندارند و دشمن از هر زمانی در عجز و ناتوانایی قرار دارد و در مقابل اقتدار انقلاب زمین گیر شده است.
 
وی با بیان اینکه مکتب قرآن و اهل بیت (ع) ایستادگی همه جانبه در مقابل دشمنان را به ما می آموزد، گفت: امروز فرزندان ملت ایران تهدیدات دشمنان علیه منافع ملت را در هر نقطه ای پاسخی کوبنده خواهند داد.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: به برکت تفکر حضرت امام (ره) و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا و مجاهدت های رزمندگان صنعت دفاعی کشور امروز به نقطه ای از بالندگی و بازدارندگی رسیده و نیروهای مسلح در آمادگی کامل قرار دارند.
 
وی با تجلیل از مجاهدت های شهید اقتدار و صنعت دفاعی شهید احسان قدبیگی گفت: شهید عزیز  «احسان قدبیگی» که از مردان میدان علم و دانش و جهاد علمی بود با خلوص نیت، ایثار و فداکاری تلاش های فراوانی داشت و شهادت این جوان عزیز اگرچه تلخ بود اما دشمنان کوردل بدانند راهی را که شهید «احسان قدبیگی» و شهدای عرصه جهاد علمی آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد.
 
سردار کریمی خاطر نشان کرد: اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این جوان نخبه و بسیجی صنعت دفاعی علو درجات و رحمت واسعه الهی و هم نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بیت شریف شهید عزیز و ادامه دهندگان راه آن دانشمند جوان، ثبات قدم و دوام توفیق در صراط مستقیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را طلب می‌کنم.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها