عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری:

سوم خرداد مایه نشاط و جان جدید در ملت ایران بود

حجت‌الاسلام خاتمی گفت: سوم خرداد مایه نشاط و جان جدید در ملت ایران بود، خرمشهر حدود ۳ سال در محاصره صدام و رژیم بعث بود و شهرهای ایران را موشک باران می‌کرد.
کد خبر: ۵۲۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹ - 28May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «احمد خاتمی»، امام جمعه موقت  تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم بزرگداشت حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر  اظهار داشت: سوم خرداد مایه نشاط و جان جدید در ملت ایران بود. خرمشهر حدود ۳ سال در محاصره صدام و رژیم بعث بود و شهرهای ایران را موشک باران می‌کرد.

امام جمعه موقت تهران افزود: وضعیت ایجاد شده امروز کشور توسط برخی گروه‌ها، آن روز ها هم وجود داشت و این گونه بیان می شد که حضور صدام ادامه دارد. این موارد روح ناامیدی خفیفی را در جامعه ایجاد می کرد.

حجت الاسلام خاتمی بیان کرد: با پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات فتح المبین کمر صدام شکسته شد که این خود فتح الفتوحی عظیم محسوب می‌شد. مکمل این عملیات، واقعه آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس بود. در حالی که در این برهه زمانی کار صدام می‌بایست تمام می‌شد با حمایت و پشتیبانی استکبار جهانی در میدان ماند. خرمشهر، یک مقطع تاریخی در انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها