معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده:

دولت از هیچ تلاشی برای کمک به حادثه دیدگان آبادان دریغ نمی کند

خزعلی گفت: این اطمینان را می‌دهیم که شخص رییس جمهور و دولت سیزدهم آمادگی حمایت‌ لازم از آسیب دیدگان این حادثه را دارند و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهند کرد.
کد خبر: ۵۲۵۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰ - 29May 2022

دولت از هیچ کوششی برای کمک به حادثه دیدگان آبادان دریغ نمی کندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «انسیه خزعلی» معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده امروز با حضور در محل حادثه ساختمان متروپل آبادان ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان این حادثه اظهار داشت: حامل پیام تسلیت رییس جمهور به مادران و همسران داغدار این حادثه غم انگیز هستم.

وی افزود: این اطمینان را می‌دهیم که شخص رییس جمهور و دولت سیزدهم آمادگی حمایت‌ لازم از آسیب دیدگان این حادثه را دارند و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهند کرد.

خزعلی گفت: البته دولت با اعزام وزیر کشور و سایر مسوولان کشوری و استانی اقدامات لازم برای عملیات جستجوی افراد زیرآوار مانده را انجام داده و تا پایان آواربرداری، درکنار مردم آبادان خواهد بود.

بخش‌هایی از برج دوقلوی متروپل در مرکز شهر آبادان ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه دوم خرداد ۱۴۰۱ دچار ریزش شد.

از زمان ریزش این سازه تاکنون ماموران امدادی با تمام تجهیزات همچنان در حال جست و جوی اجساد و آواربرداری هستند. تاکنون جسد ۲۹ جانباخته از زیر آور بیرون کشیده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار