فتح خرمشهر؛ فتح خون/ سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان:

یکی از نخستین نیروهایی که وارد خرمشهر شدند ‌رزمندگان زنجانی بودند

«صادقی» گفت: یکی از افتخارات رزمندگان استان زنجان این است که از نخستین نیروهای ورودی به شهر خرمشهر بودند.
کد خبر: ۵۲۵۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷ - 29May 2022

ناکام ماندن دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود با فتح خرمشهر/ عرض خسته نباشید موارد اصلاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ در زنجان، «ایرج صادقی» سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان امروز در نشست روایتگری دفاع مقدس در محل سالن کتابخانه سهرودی زنجان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: جنگ زمانی به ایران تحمیل شد که کشوری نوپا بود.

سرپرست اداره‌کل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه رژیم ‌بعثی به دست استکبار جهانی برای تضعیف و تصرف ایران اسلامی ایجاد شده بود، گفت: این رژیم ایجاد شد و امیدوار بود که ایران را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تصرف کند.

وی با بیان اینکه حضور مردم غیور ایران موجب شد دشمن به اهداف خود دست پیدا نکند، افزود: در جنگ تحمیلی همه افراد جامعه از پیر تا جوان و کودک وارد جبهه جنگ شدند تا اجازه ندهند ایران اسلامی به دست دشمنان بیفتد.

صادقی با اشاره به ناکام ماندن دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود بیان داشت: امروز نیز دشمن در جبهه دیگری در حال جنگ است و باید آگاهانه در این زمینه اقدام کنیم.

سرپرست اداره کل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان تاکید کرد: با وجود رهبری فرزانه و آگاه نفوذ به ایران امروز نیز غیر ممکن است.

وی گفت: یکی از افتخارات رزمندگان استان زنجان این است که از نخستین نیروهای ورودی به شهر خرمشهر بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار