رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مطرح کرد؛

زمین‌گیر شدن دشمن با ضربه ویرانگر ایران/ ارتقای توان دفاعی کشور برای حفاظت از منافع مستضعفان

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: ارتقای روزافزون توان رزمی کارکنان نیرو‌های مسلح از پایمال شدن منافع مستضعفان توسط استکبار جهانی جلوگیری می‌کند.
کد خبر: ۵۲۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱ - 29May 2022

پیدایش انقلاب اسلامی، منافع نامشروع استکبار جهانی در منطقه را به خطر انداخته است/ راه مقابله با جنگ ترکیبی دفاع ترکیبی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در شانزدهمین گردهمایی فرماندهان یگان‌های نیروی زمینی ارتش که در تهران و با حضور تمامی فرماندهان یگان‌های عمده و مستقل و اراشد روحانیون در ستاد نزاجا برگزار شد، با تأکید بر اهمیت ارتقای روزافزون توان رزمی کارکنان نیرو‌های مسلح کشور اظهار داشت: اهمیت ارتقای روزافزون توان رزمی کارکنان وقتی آشکار می‌شود که بدانیم، پیدایش انقلاب اسلامی، منافع نامشروع استکبار جهانی در منطقه را به خطر انداخته است و اکنون ایجاد بازدارندگی در مقابل تهدیدات دشمنان، تنها راه مقابله با استکبار جهانی است.

وی افزود: ارتقای روزافزون توان رزمی کارکنان نیرو‌های مسلح موجب جلوگیری از دست‌اندازی دشمن به منافع ملی کشور و حفظ تمامیت ارضی و تأمین امنیت ملی می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه ایران در یکی از راهبردی‌ترین نقاط جهان قرار دارد، عنوان کرد: دشمنان چشم به منابع سرشار انرژی کشور دارند و به دنبال این هستند که به این منابع الهی دست‌درازی کنند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی ادامه داد: ارتقای روزافزون توان رزمی کارکنان نیرو‌های مسلح از پایمال شدن منافع مستضعفان توسط استکبار جهانی جلوگیری می‌کند و موجب می‌شود تا خود را به آن سطح از آمادگی رزمی برسانیم که دشمن حتی خیال دست‌درازی به ایران اسلامی را نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه راه مقابله با جنگ ترکیبی دفاع ترکیبی است، عنوان کرد: جمهوری اسلامی باید با اولین ضربه ویرانگر خود دشمن را برای همیشه زمین‌گیر کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به بیان نحوه تدبیر محور عمل کردن پرداخت و تصریح کرد: تدبیر محور عمل کردن باید از ابتدا تا انتها یکسان باشد و بر اساس این تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، نیروی زمینی ارتش نسبت به چند سال قبل در زمینه‌های مختلف نظامی، مردم‌یاری، خدماتی و... پیشرفت چشمگیری داشته و مایه سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان این که میزان تکلیف هر فرد بر اساس رهنمود‌های رهبر انقلاب متفاوت است، خاطرنشان کرد: این تکالیف باید اولویت‌بندی شود تا بهترین جایگاه برای نظام در سطح منطقه و جهان رقم بخورد و با سیاست‌گذاری درست و پیگیری مستمر اجرایی شدن کامل تدابیر محوله، به نتایج درستی برسیم.

وی مسئله‌محور عمل کردن را مهم‌ترین مأموریت یک مدیر دانست و گفت: ابتدا باید مسئله را بشناسیم و با شمارش مسائل و اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی درست و مناسب، بر مشکلات پیش رو فائق شویم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طرح محور عمل کردن را عاملی مهم در ارتقای روزافزون توان رزمی کارکنان نیرو‌های مسلح خواند و عنوان کرد: این موضوع باعث می‌شود که گزارش‌دهی و گزارش‌گیری هوشمندانه‌تر صورت پذیرد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به اینکه گفتمان‌سازی در مدیریت باعث موفقیت هرچه بیشتر نیرو‌ها می‌شود، بیان کرد: در نیروی زمینی ارتش، این گفتمان‌سازی به وجود آمده و اقدامات رو به جلو در حال انجام است.

وی در پایان به اهمیت تقویت هم‌افزایی در بین کارکنان ارتش اشاره کرد و افزود: این هم‌افزایی یأس، ناامیدی و عصبانیت دشمنان میهن اسلامی را رقم می‌زند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار