از صبح امروز تاکنون؛

نظامیان رژیم صهیونیستی ۱۸ فلسطینی را بازداشت کردند

منابع فلسطینی از بازداشت شماری از فلسطینی‌ها به دست نظامیان رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی از صبح امروز تاکنون خبر دادند.
کد خبر: ۵۲۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳ - 29May 2022

نظامیان رژیم صهیونیستی ۱۸ فلسطینی را بازداشت کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، منابع صهیونیست از بازداشت ۱۸ فلسطینی در بخش قدیمی قدس از صبح امروز خبر دادند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه به باب العامود در مسجدالاقصی یورش برده اند.

شاهدان عینی گزارش دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی اقدام به بیرون راندن فلسطینی‌ها از باب العامود و بازداشت چهار فلسطینی کردند.

زیر گرفتن یک معلول فلسطینی از سوی شهرک نشینان صهیونیست

منابع فلسطینی اعلام کردند که یک شهرک‌نشین صهیونیست با خودرو یک فرد مسن معلول فلسطینی را در جنین زیرگرفته است.

زخمی شدن دو نظامی صهیونیست

همچنین منابع فلسطینی اعلام کردند که در ۴ مورد عملیات تیراندازی به سمت اشغالگران اسرائیلی در کرانه باختری طی ساعات گذشته، ۲ نظامی صهیونیست زخمی شدند.

حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به نیرو‌های هلال احمر در قدس

هلال احمر فلسطین در قدس اعلام کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست نیرو‌های این سازمان را که قصد امدادرسانی به یک مجروح فلسطینی در محله الواد را داشتند، مورد حمله قرار دادند.

مقاومت آماده است

جبهه خلق برای آزادی فلسطین اعلام کرد: طرف‌های میانجی نتوانستند جلوی تجاوزات دشمن صهیونیستی را بگیرند و مقاومت کاملا آماده و منتظر اشاره‌ای از سمت فرماندهان خود است. باید گسترده‌ترین تحرکات مردمی در سرتاسر اراضی اشغالی انجام گیرد تا تمامی مناطق زیر پای اشغالگران به آتش کشیده شود. مقاومت در کرانه باختری نیز باید فعال شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها