جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام:

گفتمان امام خمینی (ره) در دنیا طنین‌انداز شده است

سردار «کریمیان» گفت: امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی، گفتمان امام خمینی در نقاط مختلف جهان گسترده شده و همه آزادی‌خوان و عدالت‌طلبان جهان بر این گفتمان باور و اعتقاد دارند.
کد خبر: ۵۲۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱ - 29May 2022

گفتمان امام خمینی (ره) در دنیا طنین انداز شده استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، سردار «قدرت‌الله کریمیان» جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در این استان، اظهار دشت: امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی، گفتمان امام خمینی در نقاط مختلف جهان گسترده شده و همه آزادی‌خوان و عدالت‌طلبان جهان بر این گفتمان باور و اعتقاد دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن از گسترش گفتمان انقلاب اسلامی و امام راحل در ترس و هراس است، ابراز کرد: دشمن برنامه ریزی های گسترده ای در راستای مقابله با گفتمان امام راحل با تمام توان و ابزارها داشته است و بر این اساس و برای مقابله با توطئه‌های مسموم نظام استکباری باید با تمام ظرفیت، بسیج شد.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه و عظمت مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) در استان تاکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین را با قید فوریت و قطعی بیان کردند و امروز لازم است که در راستای تبیین آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی جهاد و تلاش شود.

وی با بیان اینکه امروز بخش بزرگی از جهان تحت تأثیر گفتمان امام راحل و انقلاب اسلامی قرار دارد، گفت: ابعاد شخصیتی امام راحل باید امروز برای نسل جوان به خوبی تبیین و نهادینه شود و همچنین محور برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال جانسوز امام راحل جوانان و نسل جوان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها