نماینده ولی فقیه در گیلان:

هر عملی در شناساندن راه امام جهاد تبیین است

آیت الله «رسول فلاحتی» هر عملی در شناساندن راه امام را جهاد تبیین دانست و گفت: ابعاد مختلف زندگی امام خمینی برای نسل معاصر تبیین شود.
کد خبر: ۵۲۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱ - 29May 2022

هر عملی در شناساندن راه امام جهاد تبیین است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در جلسه برگزاری سی وسومین سالگرد عروج عارفانه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)‌ با اشاره به ویژگی‌های این عالم ربانی اظهار داشت: امام راحل یک مسلمان پایبند جدی به اسلام بود و هر کسی که پایبند به دین و شرعیت باشد خدای متعال سرانجام کار او را ختم به خیر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان امام خمینی را جامع بسیاری از علوم رایج اسلامی دانست و افزود: امام خمینی (ره) ادیب، فقیه، عارف، مفسر، محدث، اخلاقی، فیلسوف، مورخ و سیاستمدار تمام عیار بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره)، انقلابی بزرگ بود و یک انقلابی بزرگ را ساخت، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تربیت شده مکتب امام خمینی (ره) است و شخصیت‌ها را به انقلابی بودن توصیه می‌فرمایند.

آیت الله فلاحتی، امام را دلسوز امت اسلامی و همه امت‌های مستضعف خواند و خاطرنشان کرد: امام شجاع و نترس بود.

این مسئول، ایران اسلامی را معادله گردان در دنیای معاصر مطرح کرد و متذکر شد: حکومت مبتنی بر مکتب علوی می‌تواند بسیاری از فتوحات در دنیا را ایجاد کند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه امام عاشق راه خدا بود، تاکید کرد: عاشق راه خدا از سختی‌ها نمی‌ترسد و تهدید‌ها را تبدیل به ظرفیت می‌کند؛ ضمن اینکه عاشق راه خدا به دنبال تجمیع ثروت و قدرت نیست.

وی هر عملی در شناساندن راه امام را جهاد تبیین دانست و افزود: ابعاد مختلف زندگی امام خمینی برای نسل معاصر تبیین شود.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه از افراط و تفریط درباره امام باید پرهیز شود، تصریح کرد: آنچه که درباره امام می‌گوییم و می‌نویسیم، باید دقت‌های لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار