معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان:

کنگره ملی شهدای لرستان در سالجاری برگزار می‌شود

ستاری گفت: کنگره ملی شهدای لرستان تا پایان سال جاری برگزار می‌شود و در این راستا تاکنون ۷۰ یادواره شهید برگزار شده است.
کد خبر: ۵۲۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴ - 29May 2022

کنگره ملی شهدای لرستان  سالجاری برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «بهرام ستاری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان روز یکشنبه در حاشیه نخستین یادواره شهدای دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهدا زنده هستند و یاد و خاطره آنان چراغ راه ما است.

وی با بیان اینکه ۳۳ شهید دانشجو معلم لرستان همانند تمام شهدا از الگوهای ما هستند، گفت: معلمان با علم و عمل اثبات کردند راه جاودانه شهادت همیشه باز است و امروز به پاس قدردانی این رشادت ها از خانواده معظم این شهدا تجلیل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: زندگی و شیوه راه شهدا، تضمین‌ کننده آینده کشور و جوانان ایران اسلامی است، بنابراین امروز افتخار ما این است که در پرتو خون شهدا زندگی می‌کنیم و این آزادگی و آزاد زیستن را از ایثار آنان داریم.

وی با بیان اینکه ملت ایران قدردان خانواده شهدا است ادامه داد: استکبار برای اینکه چراغ انقلاب را خاموش کند از هر حرکتی دریغ نخواهد کرد، از جنگ اقتصادی به سیاسی و از جنگ فتنه و نفوذ به جبهه فرهنگی روی آورده و امروز به دنبال این است که نسل آینده انقلاب را از ارزش‌های دینی تهی کند.

ستاری گفت: خانواده ها باید راه، مسیر و منش شهدا را برای فرزندان و آیندگان خود تبیین و فرهنگ اصیل عاشورایی و ولایی را در بین جوانان نهادینه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها