معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

همه مدیران با روحیه جهادی پای کار برای خدمت به مردم باشند

«حسنی» گفت: ما باید نگاه و توجه‌مان به مشکلات و گرفتاری‌های مردم باشد و همه مدیران با روحیه جهادی پای کار برای خدمت به مردم باشند.
کد خبر: ۵۲۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷ - 29May 2022

همه مدیران با روحیه جهادی پای کار برای خدمت به مردم باشندبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «محمدسبحان حسنی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، عصر امروز در نشست ستاد هماهنگی مناسب سازی، و شورای سالمندان استان ایلام، اظهار داشت: همه ما موظف هستیم که شرایط لازم را برای معلولان فراهم کنیم.

حسنی با اشاره به اینکه بر اساس الزامات قانونی که وجود دارد، دستگاه‌های اجرایی توجه جدی به وظایف خود در حوزه مناسب‌سازی داشته باشند، گفت: شهرداری ها باید نظارت دقیق بر ساخت و سازها و الزامات قانونی داشته باشند و ما شاهد ساخت و سازهایی نباشیم که الزامات مناسب سازی در آن رعایت نشده باشد.

وی بیان کرد: در ساختمان های قدیمی لازم است که در راستای تسهیل رفت و آمد معلولان جسمی و حرکتی فراهم شود و افراد معلول و سالمند با ایجاد رمپ زمینه تردد این عزیزان را در ادارات و دستگاه های اجرایی فراهم کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام یادآور شد: دستگاه هایی که بیشترین مراجعه کنندگان از قشر معلول  و سالمندان دارند بایستی توجه بیشتری به مناسب سازی معابر داشته باشد.

حسنی با بیان اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که همه مدیران با روحیه جهادی و انقلابی کار کنند، افزود: این امر از تکالیف و وظایف همه ماست و جزو انتظاراتی است که مردم از همه ما دارند، خیلی از مدیرانی که منصوب شده اند در همین فضا در حال کار هستند.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: ما باید نگاه و توجه مان به مشکلات و گرفتاری های مردم باشد، برخی ممکن است به دنبال حاشیه سازی و مشغول سازی مدیران باشند، اصل بر این است که اگر فضایی برای اغراض شخصی ایجاد شد، مدیران با کار مضاعف و روحیه جهادی برای خدمت به مردم و توسعه استان اسیر حاشیه ها نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار