واکنش پادشاه اردن به یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی

ملک عبدالله دوم ضمن محکوم کردن یورش صهیونیست‌ها به قدس و مسجد الاقصی، بر ضرورت حمایت و ایستادن در کنار مردم فلسطین و اهالی قدس تأکید کرد.
کد خبر: ۵۲۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷ - 29May 2022
واکنش پادشاه اردن به یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «عبدالله دوم» پادشاه اردن در واکنش به یورش شهرک نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی و مسجد الاقصی اظهار داشت: اردن به نقش خود برای ایستادن در کنار برادران فلسطینی و پشتیبانی از آن‌ها و حمایت از استقامت اهالی قدس عمل می‌کند.
 
ملک عبدالله ادامه داد: بر اهمیت ایجاد چشم انداز واقعی برای دستیابی به روند صلح با هدف متوقف کردن خشونت‌ها تأکید می‌کنیم.
 
این اظهارات پادشاه اردن در حالی است که منابع رسانه‌ای عبری زبان اعلام کردند «عومر بارلیف» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شخصاً برای نظارت بر برگزاری راهپیمایی پرچم در مرکز پلیس قدس اشغالی حضور یافته است.
 
خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد نظامیان رژیم صهیونیستی کنترل اوضاع در قدس اشغالی را از دست داده‌اند، زیرا شمار شهرک نشینانی که در راهپیمایی پرچم شرکت کرده‌اند، بسیار زیاد و بی سابقه بوده است. برخی منابع شمار صهیونیست‌های حاضر در این مراسم را حدود ۶۰ هزار نفر تخمین زده‌اند.
 
منابع محلی فلسطینی نیز اعلام کردند شهرک نشینان صهیونیست در جریان راهپیمایی پرچم شعار «مرگ بر عرب» سر دادند و به فلسطینی‌هایی که در مسیر راهپیمایی قرار گرفتند توهین کردند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار