تأکید قطر بر اقدام فوری جامعه جهانی برای توقف جنایات صهیونیست‌ها

وزارت امور خارجه قطر ضمن تأکید بر ضرورت اقدام فوری جامعه جهانی برای ایجاد بازدارندگی در مقابل رژیم اشغالگر، یورش شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به قدس و مسجد الاقصی را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۲۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸ - 29May 2022
تأکید قطر بر اقدام فوری جامعه جهانی برای توقف جنایات صهیونیست هابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت امور خارجه قطر با صدور بیانیه‌ای تنش آفرینی جدید صهیونیست‌ها و یورش به قدس اشغالی و مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرد.
 
در این بیانیه آمده است: انجام مناسک صهیونیست‌ها در صحن‌های مسجد الاقصی با حمایت نظامیان رژیم اشغالگر را محکوم می‌کنیم.
 
وزارت خارجه قطر تأکید کرد: تداوم تعرض و اهانت خطرناک شهرک نشینان و نظامیان رژیم اشغالگر به مسجد الاقصی بیانگر تمایل این رژیم برای پیش بردن نزاع به سوی جنگ دینی است.
 
این وزارتخانه در پایان بیانیه خود بر ضرورت اقدام فوری جامعه جهانی برای ایجاد بازدارندگی در مقابل رژیم اشغالگر تأکید کرد.
 
گفتنی است منابع خبری به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حدود ۲۵ هزار صهیونیست در راهپیمایی موسوم به پرچم در قدس اشغالی در خیابان‌های قدس حضور یافتند.
 
به گزارش این منابع، هزاران شهرک نشین صهیونیست به سمت دیوار البراق و محله باب العامود در بخش قدیمی قدس در حال برگزاری راهپیمایی ادعایی خود موسوم به راهپیمایی پرچم هستند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار