مدیر ستاد اقامه نماز مازندران:

«سلام فرمانده» اصل مقابله با دشمن است

حجت‌الاسلام «ابراهیمی» گفت: امروز سلام فرمانده به عنوان یک اصل برای مقابله با دشمن در جامعه وارد شده است.
کد خبر: ۵۲۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲ - 31May 2022

«سلام فرمانده» اصل مقابله با دشمن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام و المسلمین «عباسعلی ابراهیمی» مدیر ستاد اقامه نماز مازندران در مراسم بزرگداشت جان‌باختگان حادثه «متروپل» آبادان که در شبستان مسجد جامع شهرستان ساری برگزار شد، با بیان اینکه مراسم در همدردی مردم آبادان در حادثه متروپل برگزار شد، اظهار داشت: پایه دین به اصول بستگی دارد و اصول دین هم بر توحید قرار دارد.

وی با بیان اینکه در محیط خانه مادر اصل است و تمام اندیشه‌ها بر او متصور است، افزود: در همه امورات اصل و فرع داریم و در همه مسائل صدق می‌کند و هویت داشتن و علم انساب شناسی در امورات مهم زندگی اصل است.

حجت الاسلام ابراهیمی بیان داشت: جدا شدن از اصل معضل است و غفلت و تباهی دارد و پایبندی به اصل دارای اهمیت است و کسی که هویت و جایگاه ولایت بی‌اعتنا می‌شود و در اختیار هوای نفس و شهوات و مطامع قرار می‌گیرد به اصلی پایبند نیست و به حرف ولایت گوش نمی‌کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «مهمتر از انقلابی بودن، انقلابی ماندن است» گفت: این حق است و کسی که نتوانست انقلابی ماندن خود را دوام و استمرار بخشد از اول بخاطر منافع و موقعیت‌ها به آمده است و استقامت داشتن در این راه مهم است.

این مسئول با بیان اینکه کسی که با صلابت پرچم انقلاب را علیرغم همه مانع تراشی‌های دشمنان برافراشته نگه داشت به اصل و مقدسات پایبند بوده است ادامه داد: اصل این انقلاب به جایگاه ولی‌فقیه برمی‌گردد و مردم اگر با این نگاه درک کنند به اصل واقعی خودمان موفقیت‌های را خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد ما را از اصول انقلاب جدا کند، گفت: این اصل‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی و ... از دست ما بیرون برود با دروغ و حیله‌گری و رانت خواری و... نمی‌توان به وادی معرفت برسیم.

وی اضافه کرد: امروز سلام فرمانده به عنوان یک اصل در جامعه وارد شده است و دشمن بیکار نیست و درصدد خدشه دار کردن اصل نظام است.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: این مجلس ضمن اینکه همدردی با مردم آبادان است، با متخلفین این حادثه از طریق قوه قضائیه برخورد شود. هشدار و توجهی است که بی‌خیال نباشیم چرا که دشمن هر لحظه مشکل آفرینی می‌کند ما نیز نباید از مسیر ولایت جدا نشویم و در اختیار تبلیغات سوء قرار نگیریم چراکه باید پاسخگوی خون شهدا باشیم.

انتهای پیلام/

نظر شما
پربیننده ها