معاون بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری:

پیشرفت‌های نظامی ایران مرهون اندیشه‌ دفاعی رهبر معظم انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «خیاط» گفت: اگر دستاوردهای دفاعی ایران در مقاطع مختلف تاریخی مورد بررسی قرار گیرد متوجه خواهیم شد که به برکت انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های زیادی در این حوزه دست پیدا کرده که این موفقیت‌ها مدیون اندیشه دفاعی فرمانده معظم کل قوا بوده که مبنای برنامه‌ریزی‌ها قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۲۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹ - 30May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «علی خیاط» رئیس دانشگاه رضوی در جلسه معارفه اعضای ستاد استانی اولین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای که امروز در سالن جلسات دانشگاه رضوی برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این همایش کار ارزشمند و خوبی است چراکه رهبر معظم انقلاب اسلامی اشراف به موضوعات مختلف و نگاه علمی ویژه‌ای به آنها دارند.

وی افزود: ایشان شخصیت علمی بی‌نظیری هستند که در هر حوزه وارد شدند و اظهار نظر کردند انصافا ورود به آن عرصه ارزشمند بوده و نتایخ خوبی به‌همراه داشته است.

خیاط ادامه داد: اگر دستاوردهای دفاعی ایران در مقاطع مختلف تاریخی مورد بررسی قرار گیرد متوجه خواهیم شد که میهن‌مان به برکت انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های زیادی در این حوزه دست پیدا کرده که این موفقیت‌ها مدیون اندیشه دفاعی فرمانده معظم کل قوا بوده که مبنای برنامه‌ریزی‌ها قرار گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: در اطراف کشور شاهد جنگ و درگیری هستیم اما ایران اسلامی جزیره امنی است که امنیت و آرامش بر آن حاکم است که این مهم مرهون اندیشه دفاعی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

رئیس دانشگاه رضوی بیان داشت: عمق استراتژیک دفاعی و شرایط حاکم بر کشور، در سایه اقتدار به دست آمده و ایران اسلامی به بازدارندگی دست پیدا کرده؛ بر همین اساس دشمنان به خود اجازه تعدی و تجاوز نمی‌دهند.

وی در پایان گفت: استان خراسان رضوی به‌واسطه وجود مراکز متعد علمی دانشگاهی و حوزوی ظرفیت بالایی دارد که می‌توانند در غنی‌بخشی به همایش ملی تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای اثرگذار باشد؛ لذا توجه به ظرفیت استان در این همایش لازم و ضروری است.

اشراف کامل رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه دفاعی

حجت‌الاسلام حسین مدبری ارشد عقیدتی سیاسی واحدهای ودجا منطقه خراسان در این نشست ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی همایش در بخش استانی از سوی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: حقیقتا با عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی و اندیشه‌های معظم له پیشرفت‌های عالی در این زمینه صورت گرفته و انسان‌های فرهیخته به‌عناوین مختلف در این بخش مشغول به کار هستند تا محصولات ویژه‌ای تولید کنند.

وی افزود: اشراف کامل فرمانده معظم کل قوا نسبت به حوزه دفاع قابل توجه است که باید به این مهم پرداخته شود.

ارشد عقیدتی سیاسی واحدهای ودجا منطقه خراسان در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی را در تمام زمینه‌ها جامع عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار