مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران:

اولین گردهمایی تخصصی دبیران شورای تحول استان مازندران برگزار شد

«پازوکی» گفت: اولین گردهمایی تخصصی دبیران شورای تحول استان مازندران امروز با حضور مدیران بسیج مساجد و محلات و مسئولین بسیج جامعه زنان نواحی در سالن امامت سپاه کربلا برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵ - 30May 2022

اولین گردهمایی تخصصی دبیران شورای تحول استان مازندران برگزار شدیه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «قرشته پازوکی» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران در اولین گردهمایی تخصصی دبیران شورای تحول استان در جمع مدیران بسیج مساجد و محلات و مسئولین بسیج جامعه زنان نواحی به موضوع نقش محوری خواهران بسیج در اجرای برنامه‌های این حوزه پرداخت و اظهار داشت: این طرح، ۵۰ درصد جامعه هدف بانوان را شامل می‌شود.

وی بر ارتباط مستمر و تنگاتنگ در راستای به احیاء رساندن پایگاه‌ها و راه اندازی و تشکیل قرارگاه محله مهدوی، تشکیل شورای تحول و شناسایی و انتخاب فرمانده پایگاه خلاق تأکید کرد و افزود: همچنین توانمند و خوش فکر بودن فرمانده پایگاه و تعامل خوب با مسئولین بسیج مساجد و محلات نواحی نیز مورد تأکید است.

پازوکی همچنین بر هم‌افزایی و تعامل حوزه‌های محلات خواهر با تمامی خواهران اقشاری در راستای اجرای برنامه‌های الگوی سوم زن مسلمان نه شرقی و نه غربی بر پنج محور تسهیل در ازدواج جوانان، افزایش جمعیت، عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتی و تربیت کودک دینی و مهد‌های قرآنی تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها