موسوی خبر داد

سمپوزیوم مجسمه‌سازی دفاع مقدس برگزار می‌شود

سومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی دفاع مقدس از 21 تا 27 شهریور در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶ - 08September 2015

سمپوزیوم مجسمه‌سازی دفاع مقدس برگزار می‌شود

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، "سیدمجتبی موسوی" معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی تهران گفت: سومین سمپوزیوم دفاع مقدس با دعوت از 15 هنرمند برجسته 21 تا 27 شهریور ماه در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار میشود.

وی با بیان اینکه این سمپوزیوم برای تجلیل از مقام رفیع شهدا و ادای دین هنرمندان مجسمهساز به ایثارگریهای شهدای گرانقدر برنامهریزی شده است، افزود: در دورههای اول و دوم که همزمان با هفته دفاع مقدس در سال 89 و سالروز آزادسازی خرمشهر در سال 90 برگزار شد، سردیس تعدادی از شهدای دفاع مقدس در مدت برگزاری طراحی و ساخته شد.

موسوی با تأکید بر اینکه با توجه به استقبال خوب هنرمندان مجسمهساز از این رویداد و آثار خوبی که از این طریق بهدست آمد، ادامه داد: سومین دوره این سمپوزیوم همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار میشود تا ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، فرصت مناسبی برای ارائه طرحهای هنرمندان برجسته درباره این افراد باشد.

وی با اشاره به حضور 15 هنرمند با سابقه در سمپوزیوم مجسمهسازی دفاع مقدس، گفت: این افراد سوابق و تخصص ارزندهای درباره پرتره، بویژه پرتره شهدا دارند که در نهایت از میان آثار این شرکتکنندگان، سه اثر برتر از سوی هیئت داوران انتخاب و معرفی میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار