معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام خبر داد؛

اختصاص بودجه برای ساماندهی یادمان‌های شهدا در استان ایلام

هژبری» گفت: با نگاه مثبت استاندار بودجه‌ای از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری برای ساماندهی یادمان‌های شهدا در استان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۵۲۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸ - 30May 2022

اختصاص ۱۴ میلیارد تومان برای ساماندهی یادمان‌های شهدا در استان ایلامبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «سعید هژبری» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام امروز (دوشنبه) در کارگروه ساماندهی مزار شهدا استان اظهار داشت: استان ایلام به برکت خون سه هزار شهید، ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک، وجود یادمان های مختلف شهدا و محل عملیات های مختلف دوران مقدس فضای خوبی برای توریسم فرهنگی و مذهبی و دفاع مقدس دارد.

وی عنوان کرد: هر قدر برای ساماندهی مزار شهدا هزینه شود در واقع نوع سرمایه گذاری برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهادت است.

وی خدمت رسانی به خانواده شهدا و ساماندهی یادمان ها و مزار شهدا را وظیفه همه مدیران عنوان کرد و گفت: همه مدیران با تمام توان برای خدمت رسانی به شهدا و خانواده آنان بعنوان یک وظیفه شرعی و قانونی و یک افتخار و توفیق بزرگ پای کار باشند.

هژبری با تاکید بر معرفی شهدا به نسل های آینده از طریق تولید محتوا فاخر و ماندگار، افزود: ساخت و ساز و یادمان های مزار و یادمان های شهدا باید متناسب با فرهنگ ایرانی و معماری اسلامی و با بهره گیری از ظرفیت مشاوران متخصص، یادآور شهدا در دوران دفاع مقدس باشد.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به شهدا و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهادت دارد که یکی اولویت های اساسی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همه باید در این راستا اهتمام جدی باشیم و دستگاه های اجرایی نظیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرمانداران در این راستا ظرفیت های خود را فعال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار