مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان:

نقش رزمندگان شرکت توزیع برق در دفاع مقدس ستودنی است

«سلامی» گفت: شرکت توزیع برق مجموعه موفق سازمانی و فعال در عرصه‌های مختلف نشر و ترویج ارزش‌های انقلابی است و نقش رزمندگان این شرکت در خطوط مقدم جبهه در پشتیبانی از رزمندگان ستودنی است.
کد خبر: ۵۲۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ - 31May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان، نقش کارکنان و رزمندگان شرکت برق استان را در دوران دفاع مقدس برجسته دانست و اظهار داشت: شرکت  توزیع برق مجموعه موفق سازمانی و فعال در عرصه‌های مختلف نشر و ترویج ارزش‌های انقلابی  است و  نقش رزمندگان برق در خطوط مقدم جبهه در پشتیبانی از رزمندگان ستودنی  است.
 
وی ادامه داد: تلاش کارکنان شرکت توزیع برق می‌تواند الگوی جهادی کارکنان جوان فعلی قرار گیرد. می‌توان ضمن با جمع‌آوری و مستندسازی اقدامات انجام گرفته رزمندگان شرکت برق استان در دفاع مقدس آنها را در بانک اطلاعات، دانشنامه‌ها و دایره‌المعارف استانی دفاع مقدس تدوین کرد.
 
سلامی گفت: دوره ضمن خدمت معارف دفاع مقدس به صورت مجازی ویژه کارکنان ابلاغ شده است که برگزاری این دوره‌های آموزشی می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان کارکنان و پرسنل جوان اداره برق موثر واقع شود.
 
وی با بیان این که سمنان میزبان ۱۶۱ شهید گمنام دفاع مقدس است، ادامه داد: ۵۵ یادمان شهدای گمنام استان به پایگاه‌های عظیم و بزرگ فرهنگی انقلابی تبدیل شده‌اند که از این تعداد ۳۸ مورد تکمیل و ۱۷ یادمان در حال احداث است که تا پایان سال جاری تمامی یادمان شهدای گمنام تکمیل خواهند شد و انتظار داریم در سطح استان، تامین برق یادمان شهدای گمنام توسط شرکت برق صورت گیرد.
 
در ادامه «سید محمد حسین‌نژاد» مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: ما خود را مدیون شهدا و رزمندگان  و فرهنگ شهادت و ایثار می دانیم و باید قدردان ایثار و از خود‌گذشتگی شهدا، رزمندگان و خانواده‌های آنها باشیم.
 
وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب دريافته‌‌اند مادامی كه فرهنگ، روحيه و باور بسيجی و انقلابی در آحاد ملت ايران وجود دارد توطئه‌‌های آنان راه به جايی نخواهند برد و از بسیج، نیروهای انقلابی و روحیه انقلابی ملت ایران هراس دارند.
 
حسین‌‌نژاد متذکر شد: خدمت به شهدا جزء تکالیف و وظایف اصلی ما است و برق‌رسانی و تامین برق پایدار یادمان شهدای گمنام استان سمنان  در دستور کار قرار خواهد گرفت.
 
انتهای پیام‌/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار