رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز خبر داد؛

پیشرفت ۸۰ درصدی یادمان شهید گمنام پارک صباغان در اهواز

اسکندری گفت: طی هفته‌های اخیر با برنامه ریزی صورت گرفته و استفاده از نیرو‌های متخصص، کار کاشی‌کاری سازه یادمان شهید گمنام پارک شهید صباغان آغاز شده و هم اکنون به مرز ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.
کد خبر: ۵۲۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ - 31May 2022

پیشرفت 80 درصدی یادمان شهید گمنام پارک صباغان در اهواز«میثم اسکندری» رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، آخرین وضعیت ساخت یادمان شهید گمنام در پارک شهید صباغان اهواز را تشریح کرد.

وی در این‌خصوص اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر با برنامه ریزی صورت گرفته و استفاده از نیرو‌های متخصص، کار کاشی کاری سازه یادمان آغاز شده و هم اکنون به مرز ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

اسکندری با اعلام اینکه تکمیل یادمان شهید گمنام ۱۹ ساله‌ای در پارک شهید صباغان واقع در مرکز شهر اهواز رو به اتمام است، افزود: پس از اتمام کاشی‌کاری نمای بیرونی و درونی سازه، نوبت به آماده‌سازی کف و محوطه اطراف می‌رسد که امیدوار هستیم بزودی تکمیل و تحویل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان شود.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز گفت: یادمان‌های شهدای گمنام در اهواز نمونه بارزی از مبلمان معنوی شهری هستند که سال‌ها مرکز فرماندهی و پشتیبانی از جنگ بوده است و وظیفه همه ماست که به بهترین شکل ممکن نسبت به ساخت و تکمیل یادمان‌ها در نقاط مختلف اهتمام بورزیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار