برگزاری جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام (ره) در کبودراهنگ

جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام یوم الله ۱۵ خرداد با حضور مسئولان در شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ - 31May 2022

جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در کبودراهنگ برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام یوم الله ۱۵ خرداد در شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام «نقی باقری» امام جمعه شهرستان کبودراهنگ اظهار داشت: هر آنچه امروز داریم از تلاش‌های امام راحل (ره) است وهمه پیشرفت‌ها در همه عرصه‌ها و استقلال کشور از تلاش‌ها و رهنمود‌های امام خمینی (ره) بدست آمده است.

وی با بیان اینکه عزت و آبروی امروز کشور به برکت وجود امام راحل (ره) است، افزود: همگی ادارات در جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسم سالروز عروج امام راحل باید تلاش کنند.

۱۲ کمیته وظیفه انجام برنامه‌های ستاد ارتحال امام (ره) را برعهده دارند

«مسلم غلامی» فرماندار شهرستان کبودراهنگ نیز در ادامه ابراز داشت: انقلاب ما به دستان معمار کبیر امام راحل (ره) بوجود آمده و دشمنان در تلاش هستند این انقلاب را ضعیف نشان دهند که با جهاد تبیین باید دستاورد‌های انقلاب و امام راحل (ره) را به مردم و نسل جدید بازگو کنیم.

وی افزود: ۱۲ کمیته وظیفه انجام برنامه‌های ستاد ارتحال امام (ره) را برعهده دارند و در این روز بیش از ۸۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع می‌شود و همچنین برنامه‌های سوگواری، فرهنگی، مسابقات و برپایی نمایشگاه در فضای مجازی و حقیقی انجام می‌گیرد.

اعزام ۱۶۰ نفر از شهرستان کبودراهنگ به مرقد امام راحل

سرهنگ پاسدار «حسین سوری» فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کبودراهنگ نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه ما باید ادامه دهنده راهی باشیم که امام (ره) برای ما نشان داده است، گفت: امسال ۱۶۰ نفراز شهرستان کبودراهنگ به مرقد حضرت امام (ره) اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها