جهت شرکت در یادواره سردار شهید «سلگی»؛

رئیس مجلس شورای اسلامی وارد همدان شد

«قالیباف» به‌منظور شرکت در یادواره سردار شهید «سلگی» و ۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند امروز (چهارشنبه) وارد همدان شد.
کد خبر: ۵۲۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱ - 01June 2022

رییس مجلس شورای اسلامی جهت شرکت در یادواره سردار شهید «سلگی» وارد همدان شدبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) به‌منظور دیدار با مقامات استان و همچنین حضور در یادواره سردار شهید «حاج میرزا محمد سلگی» وارد همدان شد.

وی دقایقی قبل از طریق فرودگاه همدان وارد استان شد و مورد استقبال رسمی مقامات قرار گرفت.

آیین رسمی استقبال از رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

قالیباف قرار است در سفر خود به استان همدان در یادواره سردار شهید «حاج میرزا محمد سلگی» شرکت و سخنرانی کند.

تجلیل از خانواده معظم هفت سردار شهید استان همدان از جمله شهید سلگی از دیگر برنامه های سفر رئیس قوه مقننه است.

بنابراین گزارش، سردار حاج «میرزا محمد سلگی» متولد نهاوند و فرمانده گردان حضرت ابوالفضل(ع) لشکر ۳۲ انصار الحسین(ع) و جانباز ۷۰ درصد پس از سالها درد به دلیل جراحت شیمیایی ۱۴ فروردین سال ۱۳۹۹ به همرزمان شهیدش پیوست.

او از ابتدای سال ۶۲ فرمانده گردان ۱۵۲ حضرت ابوالفضل (ع) لشکر ۳۲ انصارالحسین (ع) بود که در این گردان تا بعد از عملیات کربلای ۵ در سال ۶۵ حضور داشت و به تعبیر سردار شهید «حاج حسین همدانی» نقش او در عملیات مرصاد مغفول ماند.

کتاب «آب هرگز نمی میرد» با محوریت خاطرات این رزمنده دلاور و روایت جمعی از رزمندگان گردان حضرت ابوالفضل (ع) به قلم حمید حسام در سال‌های گذشته منتشر شد و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم تقریظی بر آن نوشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار