فرمانده مرزبانی استان‌ بوشهر:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس ظرفیتی در جنگ نرم است

«شرفی» با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌ مقدس در استان‌ها می‌تواند در ایام تعطیل به مسافران به‌ویژه جوانان ارزش‌های دفاع‌ مقدس را انتقال دهد، گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌تواند به جنگ فضای مجازی برود.
کد خبر: ۵۲۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴ - 01June 2022

مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس ارزش های دفاع‌مقدس را به نسل جوان انتقال می دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «یدالله شرفی» فرمانده مرزبانی استان‌ بوشهر در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه کشور متعلق به شهداست، اظهار داشت: باید برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس همه پای کار بیاییم.

وی ضمن بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع‌مقدس حرف امام راحل را حرف خدا می دانستند، گفت: باید جهادی در حوزه دفاع‌مقدس کار کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه جزیره خارگ به تعداد روزهای جنگ در دفاع مقدس بمباران شده است، تصریح کرد: ما هنوز کاری برای شهدا نکرده ایم.

سرهنگ شرفی با اشاره به اینکه استان بوشهر به لحاظ گردشگری از ظرفیت بالایی برخوردار است، تاکید کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌ مقدس در استان می تواند در ایام تعطیل به مسافران به ویژه جوانان ارزش های دفاع‌مقدس را انتقال دهد.

فرمانده مرزبانی استان‌ بوشهر با بیان اینکه خود شهدا در کار برای شهدا حضور دارند و خودشان کمک می کنند، تصریح کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس می تواند به جنگ فضای مجازی برود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار