مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

سپاه فجر فارس، برگزار کننده رژه نیروهای مسلح امسال در هفته دفاع مقدس است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح امسال در فارس به عهده سپاه فجر است که در بلوار دولت برگزار می شود.
کد خبر: ۵۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵ - 09September 2015

سپاه فجر فارس، برگزار کننده رژه نیروهای مسلح امسال در هفته دفاع مقدس است

به گزارش دفاع پرس از شیراز، نخستین نشست هماهنگی برنامههای هفته دفاع مقدس در شیراز با حضور خداداد ابراهیمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری شیراز برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس در این نشست با بیان این که در قدردانی از شهدا نباید تنها بعد مادی را در نظر گرفت، اظهار داشت: شرط تداوم امنیت و اقتدار نظام اسلامی در گرو پاسداشت خون شهدا است.

سردار خداداد ابراهیمی افزود: هر مسئولی در جایگاه خود میتواند با یک احوالپرسی و تقدیر ساده از خانواده شهدا دلجویی و قدردانی کند.

وی با اعلام این خبر که در برگزاری برنامههای هفته دفاع مقدس، استاندار فارس، فرمانده قرارگاه سازندگی و مرکز فرهنگی دفاع مقدس است و فرمانداران وی نیز در شهرستانها همین مسئولیت را دارند مسئولیت برگزاری رژه امسال بر عهده سپاه فجر فارس است که در بلوار دولت برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس در پایان از فرماندار شیراز خواست که همزمان با آغاز بازگشایی مدارس، جمعی از مسئولان استان در مدرسه عشایر حضور یابند و زنگ شروع مدارس را در آنجا به صدا درآورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار