فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

انبار کالاهای مورد نیاز مردم که احتکار شده بود، شناسایی شد

سردار «اشتری» گفت: با هوشمندی پلیس، شناسایی افراد سودجو و انبار کالاهای مورد نیاز مردم که احتکار شده بود، انجام شد.
کد خبر: ۵۲۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ - 01June 2022

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، سردار «حسین اشتری» فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان، اظهار داشت: مردم استان زنجان معروف و مشهور به کسانی‌ هستند که شور و حماسه حسینی را در دل دارند و در این زمینه زبانرد خاص و عام شوند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه به لطف خدا فرماندهی انتظامی استان در این سال‌های اخیر با تمام توان تلاش کرده است، افزود: نیروی انتظامی توانسته در استان امنیت مردم را استقرار دهد و ارتقا ببخشد.

وی با اشاره به اینکه بعد از اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت محترم، انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تمام توان برای حمایت از اجرای طرح‌های دولت وارد میدان و عرصه شد، عنوان کرد: همکاران در اقصی نقاط کشور اشراف خوبی دارند.

سردار اشتری متاسفانه برخی افراد سودجو قصد داشتند از این موقعیت به نفع خودشان استفاده کنند، گفت: اما با هوشمندی پلیس شناسایی آن‌ها و شناسایی انبار کالاهای مورد نیاز مردم که احتکار شده بود، انجام شد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای احتکاری شناسایی شده توسط نیروی انتظامی ، بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال است، گفت: با همکاری مردم و مسئولان قضائی این شناسایی‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با همت مسؤولان نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم را برطرف کنند، تاکید کرد: پلیس هم در خدمت مردم عزیز میهن اسلامی خواهد بود.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به اینکه هر ساله اقداماتی در زمینه هوشمندسازی پلیس انجام می‌شود، گفت: امسال اقدامات در دو حوزه آغاز شده است، یک خدمات رسانی به مردم باید هوشمند شود و دوم انجام ماموریت‌ها است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در مرحله هوشمند‌سازی اقدامات خوبی آغاز شده است و برخی خدمات در بستر فضای مجازی در بستر اپلیکیشن پلیس من انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار