امام جمعه ایلام:

مدیران کشور باید در امر به معروف و نهی از منکر پیشگام باشند

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» گفت: در توسعه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر هر کس به اندازه ظرفیت و توانی که دارد، نقش آفرین باشد و مدیران کشور باید در این امر پیشگام باشند.
کد خبر: ۵۲۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ - 01June 2022

مدیران نظام اسلامی باید در امر به معروف و نهی از منکر پیشگام باشندبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام امروز در گردهمایی روسای شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی استان ایلام، با اشاره به سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار داشت: باید تلاش کنیم در راستای تبیین گفتمان امامین انقلاب موفق باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از توفیقات و نعمت های الهی که به مدیران و مسئولان ارزانی کرده است این است که در این مقطع زمانی و در این شرایط، در حکومتی که منصوب به امام زمان (عج) است، قرار بگیرند و  هر کس به اندازه سهم، توان، ظرفیت و نقش مدیریتی که دارد، نقش آفرین باشد و تلاش ما برای زمینه سازی حکومت جهانی حضرت امام زمان (عج) است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی امروز در عرصه های مختلف از جمله شبیخون فرهنگی برنامه ریزی گسترده ای انجام داده اند، افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در جنگ سخت در برابر عظمت و اقتدار ملت ما شکست خوردند اما در عرصه جنگ نرم و ترکیبی با تلاش های سازماندهی شده به جنگ ارزش های دینی و اسلامی آمده اند. 

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه باید در برابر شبیخون فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمن حالت تدافعی و بلکه حالت تهاجمی داشته باشیم، یادآور شد: قرآن کریم می فرماید که بندگان صالح خدا کسانی هستند که اگر در روی زمین تمکن پیدا کنند، نماز و زکات و امر به معروف و نهی از منکر را در زمین برپا می دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها