نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

دانشگاه فرهنگیان باید پاسخگوی نیاز‌های ضروری جامعه باشد

آیت‌الله «فلاحتی» با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان باید پاسخگوی نیاز‌های ضروری جامعه باشد، گفت: دانشگاه فرهنگیان باید مدیران انقلابی، جهادی و دیندار تربیت کند.
کد خبر: ۵۲۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷ - 01June 2022

دانشگاه فرهنگیان باید پاسخگوی نیاز‌های ضروری جامعه باشد

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز در دیدار رئیس، معاونان و مدیران دانشگاه فرهنگیان کشور با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی است که امید می‌رود می‌تواند در رسیدن نظام اسلامی به اهداف متعالی خود گام بردارد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان زیربنا‌های همه جانبه کشور را مبتنی بر وجود دانشگاه فرهنگیان دانست و افزود: وظیفه اصلی انسان‌ها تربیت خود و دیگران است و در این راستا برخی دولت‌ها در گذشته نگاه ضعیفی به دانشگاه‌های فرهنگی کشور داشتند؛ بنابراین می‌طلبد به دانشگاه فرهنگیان توجه ویژه شود.

وی با تاکید بر حرکت مدیران در تراز تمدن اسلامی، تصریح کرد: مدیران با ویژگی‌های چشم پاک، دست پاک، دارای فهم مدیریت اجتماعی، سیاسی و دینی، برخورداری از فضل لازم در مدیریت جامعه اسلامی، دلسوز بودن و جهادی باید در تصدی‌ها قرار گیرند.

آیت الله فلاحتی، آغاز بسترسازی جامعه را از مدرسه دانست و خاطرنشان کرد: برای ورود کودک به مهد‌های کودک تا دیگر مراکز آموزشی باید برنامه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان باید پاسخگوی نیاز‌های ضروری جامعه باشد، تاکید کرد: دانشگاه فرهنگیان باید مدیران انقلابی، جهادی و دیندار تربیت کند.

امام جمعه رشت، رسالت دانشگاه فرهنگیان را تمدن سازی اسلامی ذکر کرد گفت: با وجود نیرو‌های جهادی امر مذکور تحقق پیدا می‌کند ضمن اینکه نظارت بر خروجی دانشگاه فرهنگیان حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار