استاندار همدان:

سردار شهید «سلگی» مدافع حریم ولایت بود

«قاسمی‌فرزاد» گفت: هیچ‌گاه چهره سردار شهید سلگی را خسته ندیدم، او همواره مدافع حریم ولایت بود و هیچ‌وقت با دشمنان ولایت کنار نیامد.
کد خبر: ۵۲۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲ - 01June 2022

سردار شهید «سلگی» مدافع حریم ولایت بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان پیش از امروز (چهارشنبه) در مراسم یادواره ۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند و بزرگداشت شهید حاج‌میرزا سلگی با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: شهید سلگی مرد روزهای سخت بود و همیشه نگران بحث اشتغال و مسکن جوانان بود و تاکید داشت با تمام توان اقدامات لازم برای حل این مشکل صورت گیرد.

وی افزود: هیچ‌گاه چهره سردار شهید سلگی را خسته ندیدم، او همواره مدافع حریم ولایت بود و هیچ‌وقت با دشمنان ولایت کنار نیامد. هرگز از او گلایه و شکایتی نشنیدم مگر خیرخواهی و نیک خواهی و از جنس شهدا بود.

قاسمی‌فرزاد در ادامه با اشاره به خدمات دولت سیزدهم گفت: تکمیل سد مخزنی گرین نهاوند در راستای برنامه های ابرسانی یکی از خدمات دولت سیزدهم به مرذم است و در سفر قریب القوع رییس جمهور به  استان همدان این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی بیان داشت: نهاوند با وجود داشتن پتانسیل‌های فراوان جوانان بیکار زیادی دارد که نیازمند تخصیص اعتباربرای طرح‌های اشتغالزایی در این شهرستان هستیم.

استاندار همدان در پایان خواستار تخصیص اعتبار برای پتروشیمی نهاوند شد و متذکر شد:  دراین خصوص نیازمند تخصیص اعتبار مشارکت صندوق توسعه مالی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار