نماینده ولی فقیه در گیلان:

انقلاب اسلامی در سایه آگاهی و ایمان مردم تحقق پیدا کرد

آیت‌الله «فلاحتی» با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سایه آگاهی، ایمان و اعتقاد مردم محقق شد، گفت: امام راحل ملتی تربیت کرد که به سوی آرمان‌های معنوی حرکت می‌کنند.
کد خبر: ۵۲۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹ - 01June 2022

انقلاب اسلامی در سایه آگاهی و ایمان مردم تحقق پیدا کرد

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز (چهارشنبه) در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) رشت با تبریک سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و روز دختر و همچنین تسلیت نکوداشت سالگرد ارتحال امام راحل اظهار داشت: حرکت‌های اصلاحی انبیای الهی به عنوان بعثت مطرح بوده و در طول تاریخ بشر بعثت، ماندگار و آسیب ناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به سایه انداختن ظلم ستمکاران در زندگی بشر، تصریح کرد: نگاه توحیدی و موحدان در دنیای پر تلاطم معاصر این است که آینده بشر و جامعه انسانی مملو از نورانیت و برگرفته از کتاب خدا است.

وی با بیان اینکه آینده بشر در دست پاکان و انسان‌های دارای نگاه دلسوزانه و توحیدی است، افزود: بعثت، رمز موفق موجود در لایه‌های زندگی بشر بوده و ماندگار است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به ویژگی‌های بعثت انبیای الهی، خاطرنشان کرد: خداباوری نخستین رسالت انبیای الهی محسوب می‌شود و هدف نهایی انبیا نگرش توحیدی انسان‌ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه آگاهی بخشی جوامع بشری دومین ویژگی بعثت انبیای الهی است، تاکید کرد: رمز ماندگاری بعثت انبیای الهی بصیرت بخشی به بشریت بوده و در این راستا انقلاب اسلامی به آگاهی جامعه می‌پردازد و از مردم طلب می‌کند در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی حضور آگاهانه داشته باشند.

امام جمعه رشت، انقلاب اسلامی را بعثت، نهضت و قیام دانست و متذکر شد: بعثت از مردم می‌خواهد بنده خدا شوند و تمام عرصه‌هایی که مطرح می‌کند در راستای بندگی خدا است.

وی با اشاره به فعالیت دو هزار سایت علیه مکتب شیعه در کشور انگلیس، اظهار داشت: افول انقلاب‌های عربی به دلیل فاقد بودن ویژگی توحیدی، آگاهی و کرامت انسانی بود.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر ماندگاری انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به سرعت در حال پیشرفت است و فتوحات بسیاری دارد.

وی انقلاب اسلامی را شکست ناپذیر دانست و افزود: انقلاب اسلامی چشم انداز‌های هزاران ساله را ایجاد کرده و براین اساس مسیر اهل بیت علیه السلام و انقلاب اسلامی است که موجب سعادت دختران و پسران جامعه اسلامی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سایه آگاهی، ایمان و اعتقاد مردم محقق شد، خاطرنشان کرد: امام (ره) ملتی موحد تربیت کرد.

وی با اشاره به حضور آگاهانه مردم در تمام عرصه‌ها تاکید کرد: امام راحل ملتی تربیت کرد که به سوی آرمان‌های معنوی حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها