همایش تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) از تداوم تا تحقق در ایلام برگزار شد

همایش اندیشه‌های امام خمینی«ره» از تداوم تا تحقق ویژه بانوان به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸ - 01June 2022

همایش تبیین اندیشه‌های امام خمینی «ره» از تداوم تا تحقق در ایلام برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، در آستانه سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) همایش اندیشه‌های امام خمینی (ره) از تحقق تا تداوم با حضور «منصور محبی» معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام «علی‌چراغی پور» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در کانون کوثر شهر ایلام برگزار شد.

حجت‌الاسلام «چراغی‌پور» در این مراسم با تسلیت فرا رسیدن ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: همزمان با این ایام ویژه برنامه‌های مختلفی در سطح استان پیش بینی شده است که از امروز با برگزاری این همایش در استان آغاز خواهند شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام عنوان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، طرح تلاوت نور و اهدا ثواب آن به روح پرفتوح امام راحل (ره) برگزاری مسابقه از وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل، برگزاری نشست‌های بصیرتی و توزیع اقلام فرهنگی و تبلیغی از جمله برنامه‌های کانون‌های فهما استان با هدف تبیین اندیشه‌ها امام خمینی (ره) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار