امام جمعه ایلام:

معارف قرآن کریم بهترین وسیله برای مقابله با جنگ ترکیبی و نرم دشمن است

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» گفت: فعالان قرآنی به اندازه ظرفیت و نعمتی که خداوند متعال به آنها ارزانی داشته است در برابر هجمه فرهنگی موثر باشند.
کد خبر: ۵۲۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴ - 01June 2022

معارف قرآن کریم بهترین عامل برای مقابله با جنگ ترکیبی و نرم دشمن استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌‌الاسلام «اله‌نور کریمی‌تبار» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز (چهارشنبه) در آیین تجلیل از فعالان قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، اظهار داشت: گفتمان امام و رهبر معظم انقلاب در دنیای امروز توانست ترکیب خوبی ایجاد کرده و مستضعفان جهان را در جبهه واحدی قرار داده و نظام استکباری را به چالش بکشد.

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» گفت: خداوند متعال به ما توفیق داده که در مساجد و محضر قرآن کریم به عنوان فردی تاثیرگذار باشیم، این نعمت بزرگی است که خداوند متعال به ما عطا کرده است و باید قدردان این نعمت باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای دور کردن جوانان ما از ارزش ها و باورهای دینی سرمایه گذاری گسترده ای کرده اند، عنوان کرد: دشمن به دنبال اهداف خود است، دشمن در جنگ سخت در برابر نظام مقتدر اسلامی شکست خورد اما امروز در جنگ نرم و شبیخون فرهنگی وارد شده است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه  امروز عرصه جنگ نرم دشمن جنگ درون خانواده است، ابراز کرد: امروز دشمن در قالب فضای مجازی با ابزار گوشی های هوشمند به دورن خانواده ها نفوذ کرده است و متاسفانه تاثیر منفی خود را هم می گذارد و امروز  باید با بهره گیری از فرهنگ قرآن کریم، از بنیان خانواده و فرهنگ دینی و ارزش های اسلامی دفاع کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار