سردار عسگر کریمیان:

پیشکسوتان در خاکریز نخست دفاع از ارزش ها هستند

فرمانده سپاه عاشورا در همایش پیشکسوتان نمایندگی سپاه عاشورا پیشکسوتان را خاکریز نخست و مستحکم دفاع از حریم ارزش ها دانست.
کد خبر: ۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰ - 29October 2013

پیشکسوتان در خاکریز نخست دفاع از ارزش ها هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار ابراهیم عسگر کریمیان فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: پیشکسوتان پشتوانه معنوی نسل جدید، جوان های مومن و متعهدند که بی تردید جوانان ما با اتکا به این پشتوانه های مستحکم خواهند توانست از میراث معنوی شهدا به بهترین وجه ممکن صیانت و حراست کنند.

وی وجه تمایز نهاد سپاه را با مجموعه های دیگر نظامی در سطح دنیا که تجهیزات محوری هستند، نیرو محوری خواند و افزود: ترکیب جمعیتی سپاه را افرادی دلسوز، خادم، متعهد و ولایت مدار تشکیل می دهد که در برابر تهدیدات دشمن در حوزه های نظامی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی می تواند موثر باشد.

کریمیان با بیان این که سپاهیان با انگیزه مادی و معنوی پا به مجموعه سپاه نگذاشته اند، اظهار کرد: نیروهای سپاهی با انگیزه معنوی و روحانی در صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی ایران قدم برمی دارند که با بازنشستگی تکلیف الهی از آنها ساقط نمی شود.

وی رسالت محوری و تکلیف مداری را از دیگر شاخصه سپاه و بسیج با دیگر ارتش های دنیا برشمرد و ادامه داد: رسالت صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی با بازنشستگی از بین نمی رود و پیشکسوتان با حضور معنوی و فیزیکی خود در صحنه های سیاسی، اجتماعی و عبادی رسالت محوری و تکلیف مداری خود را به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز در ادامه برگزاری این همایش را توفیق الهی دانست و گفت: این همایش بهانه ای بود تا با زیارت چهره های نورانی پیشکسوتان، عطر و بوی شهدای دفاع مقدس را استشمام کنیم چرا که آنها یادگاران دوران دفاع مقدس هستند.

همایش پیشکسوتان نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با حضور پیشکسوتان، مدیران، مسئولان و کارکنان نمایندگی در حسینیه سپاه عاشورا برگزار شد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار