مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

تکمیل موزه دفاع مقدس خوزستان به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است

سردار مرادحاجتی گفت: تکمیل موزه دفاع مقدس خوزستان به یک مطالبه عمومی از سوی مردم خوزستان تبدیل شده است و انتظار افکار عمومی این است که این شناسنامه هویتی و ویترین حماسه آفرین را با سرعت و دقت بیشتری به اتمام برسانیم.
کد خبر: ۵۲۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ - 02June 2022

تکمیل موزه دفاع مقدس خوزستان به یک مطالبه عمومی تبدیل شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه فنی، مهندسی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان که در محل پروژه برگزار شد بر سرعت بخشیدن به انجام کار در فاز اول در زمان تعیین شده تاکید کرد.

وی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به جلسه مهمی که در تهران داشتیم، به نتایج مطلوبی رسیدیم که مهمترین آن انتشار فراخوان ارزیابی پیمانکاران واجد شرایط جهت انجام عملیات اجرایی ساختمان فرهنگی موزه دفاع مقدس استان در نشریات سراسری بود.

سردار مرادحاجتی با تقدیر از تیم فنی مهندسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، افزود: ساختمان اصلی موزه، ساختمان فرهنگی، کتابخانه تخصصی، فضاسازی باغ و نخلستان محوطه و سالن آمفی تئاتر از جمله مهمترین طرح هایی هستند که باید در فضای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان ساخته شده و تقدیم شهروندان اهوازی و هموطنان عزیزمان شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: تکمیل این طرح یک مطالبه عمومی از سوی مردم خوزستان است و انتظار افکار عمومی و به خصوص رسانه ها از ما این است که این شناسنامه هویتی و ویترین حماسه آفرین را که در اصل یک مبلمان بزرگ شهری نیز می باشد را با سرعت و دقت بیشتری به اتمام برسانیم و ما هم همین مطالبه را از دیگر نهادهای استان داریم که کمک کنند تا نقش خودشان در این پروژه به بهترین شکل بازتعریف شود.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان به مساحت 10 هکتار در بوستان شهروند اهواز در حال ساخت است و فاز اول آن تاکنون بیش از 37 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها