بزرگداشت ارتحال امام (ره) و قیام شهدای ۱۵ خرداد در مازندران

بزرگداشت سی‌و‌سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد امروز با حضور اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷ - 02June 2022

بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، ویژه برنامه «آفتاب امید» به مناسبت بزرگداشت سی‌و‌سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد امروز با حضور اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

در این مراسم که به همت پایگاه بسیج شهدای این اداره کل، سازمان بسیج رسانه و سازمان بسیج هنرمندان و با حضور جمعی از کارکنان و اهالی هنر و رسانه برگزار شد، پس از قرائت زیارت عاشورا و مداحی، حجت‌الاسلام «علیرضا ملازاده»، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد، گفت: حضرت امام (ره) دنبال اسلام ناب و نفی اسلام آمریکایی بودند و راه امام باید به نسل جوان معرفی و تبیین شود.

وی با بیان اینکه اسلام ناب اسلام عدالتخواه است، عنوان کرد: هر چند مشکلات در این زمینه وجود، ولی ساختار درست است و باید تاسی از اسلام ناب بر این مشکلات فائق آمد.

حجت‌الاسلام ملازاده، حضرت علی (ع) را الگوی خوب در اجرای عدالت دانست و افزود: زندگی و شیوه حکومت حضرت علی (ع) باید سرلوحه کار ما باشد.

وی تصریح کرد: اسلام سکولار و اسلام متحجر هر دو مطرود است و با اسلام ناب در تضاد است، و ما باید پیرو اسلام ناب باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار