رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

امام (ره) منادی وحدت میان مسلمانان بود

حجت‌الاسلام «خاضع» گفت: امام خمینی (ره) منادی وحدت میان شیعیان و سنی‌ها بود که نشان‌دهنده اهمیت همبستگی در بین مسلمانان داخل کشور هم محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۲۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ - 02June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید جواد خاضع» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز در مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد شهیدان گچساران، اظهار داشت: معنویت از ویژگی‌های شخصیتی بنیانگذار جمهوری اسلامی است که این ویژگی در سایه شب‌زنده‌داری، اندیشه در دین و مطالعه به دست آمد. 

وی عنوان کرد: خردورزی و دوراندیشی در کنار تکیه بر مردم از دیگر ویژگی‌های شخصیتی امام راحل بود که او را در دل مردم محبوب کرده است.

خاضع ابراز داشت: استقبال اقشار مختلف مردم در روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ در هنگام ورود امام خمینی به کشور و  وداع باشکوه چند میلیونی در تهران و سایر شهرستان‌ها در روز چهار دهم خرداد از مصداق‌های جایگاه او در میان مردم بود. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امام منادی وحدت میان شیعیان و سنی‌ها بود که نشان‌دهنده اهمیت همبستگی در بین مسلمانان داخل کشور هم محسوب می‌شود. 

فرماندار گچساران نیز در این آیین گفت: چهاردهم و پانزدهم خرداد فرصتی مغتنم برای تشریح ابعاد مختلف شخصیتی بنیانگذار جمهوری ایران به نسل جوان است. 

«​روان‌بخش دیهیم‌خوب» عنوان کرد: نگاه متوازن امام راحل به همه هموطنان و اقوام مختلف از ویژگی‌های برجسته شخصیتی اوست. 

وی تأکید کرد: باید شخصیت، مکتب، سیره، اندیشه‌ها و آرمان‌های والای امام خمینی (ره) بیش از پیش برای مردم از جمله نسل جوان تبیین و تشریح شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها